Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Camelus...
Jij kan ook echt nooit normaal doen he, of wat aardigs zeggen.
Ik heb er ook een handje van maar vind jou ook echt beledigend. En ondertussen ben je bezig je eigen handen te wassen in onschuld.
Denk dat er weinig leden zijn die tegen je in durven te gaan maar ik vind je soms gewoon oprecht een eikel.
Vooral nu je weer ON bent kun jij je geen moment gedragen. Hoe zit dit met je prive leven? Gedraag jij je daar ook als zo'n lul?

Denk dat velen deze mening delen
Jaa @Camelus ben je in t echt ook zo??🤣🤣

Camelus...
Jij kan ook echt nooit normaal doen he, of wat aardigs zeggen.
Ik heb er ook een handje van maar vind jou ook echt beledigend. En ondertussen ben je bezig je eigen handen te wassen in onschuld.
Denk dat er weinig leden zijn die tegen je in durven te gaan maar ik vind je soms gewoon oprecht een eikel.
Vooral nu je weer ON bent kun jij je geen moment gedragen. Hoe zit dit met je prive leven? Gedraag jij je daar ook als zo'n lul?

Denk dat velen deze mening delen
Er zijn ook leden die gewoon schijt aan cameltoe hebben, ik ben daar eentje van.
Er zijn hier enkele juicers die denken god te zijn en de rest is minderwaardig. Vind cameltoe eerlijk gezegd nog heilig vergeleken bijj een paar andere knobs.
Maar ik deel je mening.

Er zijn ook leden die gewoon schijt aan cameltoe hebben, ik ben daar eentje van.
Er zijn hier enkele juicers die denken god te zijn en de rest is minderwaardig. Vind cameltoe eerlijk gezegd nog heilig vergeleken bijj een paar andere knobs.
Maar ik deel je mening.
Hahaha heb je kromneus ook weer, dit maakt me dag wel goed

Ik zou nu stilletjes weg willen sluipen uit het topic. :bang:
Maar het lukt niet wegens gebrek aan benen.

#schijtaancamel

@Camelus staat stijf van de tren op dit moment. Zie hem zo een pen door midden breken na het lezen van de comment van @Wanna

Oke en nu weer lief zijn voor elkaar.:kiss:
Iemand nog een foto?

.
tenor (2).gif

Het clubje van mislukte roiders meld zich :aai:

Je begint altijd stoer maar op het moment dat je een tikje krijgt dan kwijn je weg in de hoek als een eitje.
Ben je bang dat je een ban krijgt als je uit je slof schiet? Net zoals toen je een ban kreeg toen je @pat82 en bert ging bedreigen via PM?

Je begint altijd stoer maar op het moment dat je een tikje krijgt dan kwijn je weg in de hoek als een eitje.
Ben je bang dat je een ban krijgt als je uit je slof schiet? Net zoals toen je een ban kreeg toen je @pat82 en bert ging bedreigen via PM?

Ow ik wil best mijn best gaan doen om jou hier belachelijk te gaan maken indien je daar behoefte aan hebt? Begin eens met het posten van je flubberbuik?

Terug
Naar boven