Big Rob
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 730
- Lengte
- 1m75
Je hebt het temperament van Kim Yung Un.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt het temperament van Kim Yung Un.
Jaa @Camelus ben je in t echt ook zo??🤣🤣Camelus...
Jij kan ook echt nooit normaal doen he, of wat aardigs zeggen.
Ik heb er ook een handje van maar vind jou ook echt beledigend. En ondertussen ben je bezig je eigen handen te wassen in onschuld.
Denk dat er weinig leden zijn die tegen je in durven te gaan maar ik vind je soms gewoon oprecht een eikel.
Vooral nu je weer ON bent kun jij je geen moment gedragen. Hoe zit dit met je prive leven? Gedraag jij je daar ook als zo'n lul?
Denk dat velen deze mening delen
Heb jij je naakte kat Sphynx al geneukt Sven?Dat jij buff genoeg bent om überhaupt te typen vind ik wonderbaarlijk.
Er zijn ook leden die gewoon schijt aan cameltoe hebben, ik ben daar eentje van.Camelus...
Jij kan ook echt nooit normaal doen he, of wat aardigs zeggen.
Ik heb er ook een handje van maar vind jou ook echt beledigend. En ondertussen ben je bezig je eigen handen te wassen in onschuld.
Denk dat er weinig leden zijn die tegen je in durven te gaan maar ik vind je soms gewoon oprecht een eikel.
Vooral nu je weer ON bent kun jij je geen moment gedragen. Hoe zit dit met je prive leven? Gedraag jij je daar ook als zo'n lul?
Denk dat velen deze mening delen
Bedoel je je moeder? In dat geval, ja.
Hahaha heb je kromneus ook weer, dit maakt me dag wel goedEr zijn ook leden die gewoon schijt aan cameltoe hebben, ik ben daar eentje van.
Er zijn hier enkele juicers die denken god te zijn en de rest is minderwaardig. Vind cameltoe eerlijk gezegd nog heilig vergeleken bijj een paar andere knobs.
Maar ik deel je mening.

Wow. Levenslesje dit hoorGeen homies, geen hoochies, geen quads. Life is a b*ch.

Ken je de 17 global goals? Die beaam ik. Ik geloof in gelijkheid en in jouw geval ook gender gelijkheid, met je spleetje ben je welkom op de mannentoilet.Ik dacht je komt weer met turkenhaat maar om deze kon ik wel lachen.
Je begint altijd stoer maar op het moment dat je een tikje krijgt dan kwijn je weg in de hoek als een eitje.
Ben je bang dat je een ban krijgt als je uit je slof schiet? Net zoals toen je een ban kreeg toen je @pat82 en bert ging bedreigen via PM?