- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Dat dacht ik al....Nu ff niet, ben aan het werk, veel belangrijker. Komt goed, promise.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat dacht ik al....Nu ff niet, ben aan het werk, veel belangrijker. Komt goed, promise.
Na het zien van jouw laatste pic ben ik er van overtuigd. Jezus man, 12 jaar kuren?
Fotos,, geen loze woorden SnuffNa het zien van jouw laatste pic ben ik er van overtuigd. Jezus man, 12 jaar kuren?
Hoe moet hij dan aantonen dat hij natty is op de foto?
hmm, nog niet aan gedacht.Hoe moet hij dan aantonen dat hij natty is op de foto?
Bij jou niet hoor.hmm, nog niet aan gedacht.
Over het algemeen is het nogal makkelijk om te zien of iemand enhanced is volgens mij.
(traps, schouders...)

Ja klopt, traps, die reageren schijnbaar extra goed op anabolen, meer receptoren ofzo. Ik ben natty, geen traps, geen schouders, geen armen, alleen mijn benen gaan vanzelf.hmm, nog niet aan gedacht.
Over het algemeen is het nogal makkelijk om te zien of iemand enhanced is volgens mij.
(traps, schouders...)
Vaak zijn ze kaal
All in good time buddy.
U fucking wanker nu reageer je voor de 3e of 4e keer. In die tijd had je gewoon een foto kunnen droppen man u c*nt.

Leuke vergelijking van 4 december vorig jaar tot afgelopen woensdag. Gewicht was +- 91kg en nu is het 103.4kg.
Ik was gestopt met trainen en eten ivm andere prioriteiten, ik kon het niet meer opbrengen om nog iets te doen aan sport.
Erg blij met waar ik nu ben, maar het is nooit goed genoeg hahaha🤷🏻
Ik begrijp je situatie, je bent ongesteld.U fucking wanker nu reageer je voor de 3e of 4e keer. In die tijd had je gewoon een foto kunnen droppen man u c*nt.
![]()
this lifetime ?, you sheepshacker !
nog nooit zoveel lelijke vrouwen bij elkaar gezien als in Engeland.Sheepshacker? 😂😂😂this lifetime ?, you sheepshacker !
Wilde even laten weten dat ik ook in wales heb gewerkt,nog nooit zoveel lelijke vrouwen bij elkaar gezien als in Engeland.
Jij was toch zo druk bezig mate
Almost finished
this lifetime ?, you sheepshacker !
Wilde even laten weten dat ik ook in wales heb gewerkt,nog nooit zoveel lelijke vrouwen bij elkaar gezien als in Engeland.

Je topografie is ook uitmuntend 👍this lifetime ?, you sheepshacker !
Lekker belangrijk, ... richtingsgevoel is belangrijk, ik ben net een postduif, kom altijd weer thuis.
Ja inderdaad nou je het zegt, dr is een verbluffende gelijkenis. 😉Lekker belangrijk, ... richtingsgevoel is belangrijk, ik ben net een postduif, kom altijd weer thuis.