MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

ik doe niet graag oordelen over fysieken van andere mensen maar mocht dit echt het resultaat zijn van 2,5 gr aas
dan is dit wel diep triest natuurlijk ,de eerste de beste stratenmaker heeft van nature al zo'n lichaam ,
in alle objectiviteit heb jij een 100X beter fysiek

p.s hoe is eigenlijk die liefde tussen jullie ontstaan
Ik heb een keer gezegd dat het beter is zijn advies niet serieus te nemen. Vervolgens had hij er de nood aan in mijn log wat kritiek over mijn slecht fysiek en levens stijl te geven en een hoop gescheld.
Sindsdien daag ik hem wel wat uit...
Zal op zich vast niet zo een slechte gast zijn, maar zijn constant belachelijk slecht kuuradvies (20+weken orals kan best, tren+deca is een topkuur,blabla) irriteert mij enorm. Mislukte kuurders zoals hij horen geen mislukt advies in de anabolen sectie te geven. Laat dat maar over aan de jongens die er wat van kennen en onderbouwd kunnen praten. (Ik acht mezelf ook niet bekwaam om in de anabolen sectie de GURU uit te hangen btw, daarom doe ik dat ook niet)

+ ik verveel me enorm :) zeker nu ik al sinds 4u deze ochtend onder zit baby tv te kijken

Zal op zich vast niet zo een slechte gast zijn, maar zijn constant belachelijk slecht kuuradvies (20+weken orals kan best, tren+deca is een topkuur,blabla) irriteert mij enorm

ik weet helaas 0,0 van aas af dus ik kan er niet over oordelen of iets slecht of goed is maar het lijkt mij niet wenselijk dat a)niet kuurders en b) mislukte kuurders adviezen gaan geven maar dit is hetzelfde als de mensen hier die ooit 1 beginnerswedstrijd hebben gedaan en al meteen de wedstrijdprofeet gaan uithangen ,een beetje zelfreflectie kan geen kwaad

ik weet helaas 0,0 van aas af dus ik kan er niet over oordelen of iets slecht of goed is maar het lijkt mij niet wenselijk dat a)niet kuurders en b) mislukte kuurders adviezen gaan geven maar dit is hetzelfde als de mensen hier die ooit 1 beginnerswedstrijd hebben gedaan en al meteen de wedstrijdprofeet gaan uithangen ,een beetje zelfreflectie kan geen kwaad
Eens

Post die foto nu maar eens ipv rond de pot te liggen snufferd, je bent weer hard af gegaan:
Ik ben bang dat jij dat hebt gedaan door voortdurend te beweren dat ik niets in de anabolen sectie te zoeken heb en dat ik anderen verkeerde adviezen geef. Lees jezelf eens wat beter in alvorens met vooroordelen te komen.

Ik ben bang dat jij dat hebt gedaan door voortdurend te beweren dat ik niets in de anabolen sectie te zoeken heb en dat ik anderen verkeerde adviezen geef. Lees jezelf eens wat beter in alvorens met vooroordelen te komen.
Waar is je foto Domenic?

Een mooie quote
1564D0AD-42F0-4320-B7AC-ACDF9642CE9B.jpeg

Laatst bewerkt:
Ik denk dat @RonReves sheep shagger bedoelde lol. Hij is ook van de veronderstelling dat Wales tot England behoort. Hij heeft echter wel gelijk wat de vrouwen betreft, de meeste zijn inderdaad lelijk als de nacht, maar niet allemaal. Ik zelf heb het enorm getroffen :heart:
Jonge.. ze vliegen mij in, ik doe de klus en ben weer weg. Ik ben nu eenmaal het liefst thuis. Ik raak al gestresst van vakantie, en ik wil alleen maar sporten.
Waar blijft dat actuele plaatje van jou ? Put the butter by the fish, man.

Mirin die kuiten, tips?

Terug
Naar boven