- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry ik ben nogal wisselvallig. Ga vanaf morgen eentje voor een volle week houden. 😌Dit topic verandert vaker van naam, dan @DeeJay1 van profielfoto
Klopt.
Deze begrijp ik niet. Nette progressie, het ziet er uit als 12 kilo kwaliteit![]()
Maar wanneer ben je dan gestopt, of ben je door een jaar te stoppen, zo gegroeid, dat zal wel niet.
Ik denk dat @RonReves sheep shagger bedoelde lol. Hij is ook van de veronderstelling dat Wales tot England behoort. Hij heeft echter wel gelijk wat de vrouwen betreft, de meeste zijn inderdaad lelijk als de nacht, maar niet allemaal. Ik zelf heb het enorm getroffen

Als je foto’s wilt plaatsen maak je daar maar een topic voor aan
Zou even niet zo goed weten waar jij die aanname op baseert. Ga niet zeggen dat het niet zo is maar ook niet dat het wel het geval is.Nouja, als hij in Wales heeft gewerkt is het aannemelijk dat hij ook in Engeland is geweest om welke reden dan ook en vanuit daar zijn conclusie trekt.
is er al sen foto gepost?
HeumeuZou even niet zo goed weten waar jij die aanname op baseert. Ga niet zeggen dat het niet zo is maar ook niet dat het wel het geval is.
Dankjewel.
Post die foto nu maar eens ipv rond de pot te liggen snufferd, je bent weer hard af gegaan:@chrash @Brn
![]()
HCG oplossing vraag
Jongens, ik zit met HCG in 5000iu vials, met daarbij geleverd NaCl water. Ik heb nu gelezen dat dit maar een dag of tien houdbaar is na vermengen, dus na 4 x spuiten kan ik de rest weggooien? Ben bij 2 apotheken geweest, de 1 kon alleen bacteriostatisch water op recept leveren per liter, die...forum.bodybuilding.nl
Echt hePost die foto nu maar eens ipv rond de pot te liggen snufferd, je bent weer hard af gegaan:
Dit is zijn fysiek op 2,5gr aas, een dosis die ik nog nooit gezet heb..

En nu beweert hij 10kg lichter, 2,5gr aas minder, met een hoger vetpercentage dan op die pic een beter fysiek dan mij te hebben. Wat een wanende dwaas
En nu beweert hij 10kg lichter, 2,5gr aas minder, met een hoger vetpercentage dan op die pic een beter fysiek dan mij te hebben. Wat een wanende dwaas