MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik wacht in spanning af

Uk loopt 1 uur achter he

Deze begrijp ik niet. Nette progressie, het ziet er uit als 12 kilo kwaliteit :thumb:
Maar wanneer ben je dan gestopt, of ben je door een jaar te stoppen, zo gegroeid, dat zal wel niet.

Ik was in mei 2019 gestopt tot aan november 2019. Toen weer de draad opgepakt tot op heden😬

@chrash @Brn

Nouja, als hij in Wales heeft gewerkt is het aannemelijk dat hij ook in Engeland is geweest om welke reden dan ook en vanuit daar zijn conclusie trekt.

is er al sen foto gepost?

Nouja, als hij in Wales heeft gewerkt is het aannemelijk dat hij ook in Engeland is geweest om welke reden dan ook en vanuit daar zijn conclusie trekt.

is er al sen foto gepost?
Zou even niet zo goed weten waar jij die aanname op baseert. Ga niet zeggen dat het niet zo is maar ook niet dat het wel het geval is.

@chrash @Brn

Post die foto nu maar eens ipv rond de pot te liggen snufferd, je bent weer hard af gegaan:

Dit is zijn fysiek op 2,5gr aas, een dosis die ik nog nooit gezet heb..
En dan mij belachelijk proberen te maken :)
Hij beweert ook dat dit 13% is, vraag me af hoe vet hij nu wel niet staat. :p
@Snuff-Sann zelfs in je piek, op hogere dosis stel je niks voor tegenover iemand die chronisch ziek is, en al maanden cruised.
403D555E-BC3D-4045-8D64-36A86C5B7A82.png

Laatst bewerkt:
En nu beweert hij 10kg lichter, 2,5gr aas minder, met een hoger vetpercentage dan op die pic een beter fysiek dan mij te hebben. Wat een wanende dwaas

ik doe niet graag oordelen over fysieken van andere mensen maar mocht dit echt het resultaat zijn van 2,5 gr aas
dan is dit wel diep triest natuurlijk ,de eerste de beste stratenmaker heeft van nature al zo'n lichaam ,
in alle objectiviteit heb jij een 100X beter fysiek

p.s hoe is eigenlijk die liefde tussen jullie ontstaan

Terug
Naar boven