- Waardering
- 15.917
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat doe je sowieso al, met of zonder kuitenLijk wel gehandicapt met mijn kuiten op deze foto hehehehhehehe![]()
Mijn vriendin is buffer dan jij dus je kan beter ff naar de sportschool gaan. Onee kan nietdat doe je sowieso al, met of zonder kuiten
je lijkt ook weer wat verdikt, net zoals wovano terug veilig een shirt aan zie ik.

Deze zijn van Vintage genetics, heb ik in zwart, blauw en rood. Wel chille stof en lekkere pasvorm zodat je ook wat van je benen ziet.
Deze zijn van Vintage genetics, heb ik in zwart, blauw en rood. Wel chille stof en lekkere pasvorm zodat je ook wat van je benen ziet.
Waar heb je die veins gekocht?In een vialtjeDie schoenen van je draag ik ook, die shorts ga ik nu ook halenWaar heb je die veins gekocht?

Hah, had onlangs zo’n oversized shirt gekocht en daar zaten al kleine gaatjes in na 1-2x dragen. Had de klantendienst gestuurd en die zeiden dat ze dat nog nooit meegemaakt haddenHoop dat de kwaliteit beter is dan van de shirts want die is bedroevend.![]()
kreeg wel een nieuwe (en daar zit ook al een gaatje in).Komen inderdaad uit een vial, maar bronnen mag ik hier niet noemenDie schoenen van je draag ik ook, die shorts ga ik nu ook halenWaar heb je die veins gekocht?

Is dat in jouw taal dat je graag aan mn ballen wil likken
PERVERTNee wel aan je clitjeIs dat in jouw taal dat je graag aan mn ballen wil likkenPERVERT
Lekker man