- Waardering
- 4.832
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In de lift, flexing overalZonder pomp en lekker plat en depleted .. Typisch anabolen fysiek![]()
Wil je dit niet zo vlak na mijn foto doen , me ego is verkracht
Je begint er wel vaak zelf over.......Zonder pomp en lekker plat en depleted .. Typisch anabolen fysiek![]()

Waar het hart vol van is stroomt de mond van over
Leuk man beetje mensen triggeren

Hij is er nog niet aan toe om uit de kast te komen
Valt tegen he zo een off periode?Zonder pomp en lekker plat en depleted .. Typisch anabolen fysiek![]()
Jaman , tijd voor trt dit is niks
Snap ik wel, als je 1x toegeeft word toch al het werk toegeschreven aan de roids. Beter geheim houden zolang het er niet vingerdik bovenop ligt.
Ik weet het, ik ben er zelf ook nog niet aan toe.Snap ik wel, als je 1x toegeeft word toch al het werk toegeschreven aan de roids. Beter geheim houden zolang het er niet vingerdik bovenop ligt.
(hier wil ik niet mee zeggen dat hij kuurt, is algemeen bedoeld)
Thanks voor de update! Denk je dat je deze bulk je midsection weer wijder dan je lats krijgt?
Ik ga mijn best doen voor jouThanks voor de update! Denk je dat je deze bulk je midsection weer wijder dan je lats krijgt?

Komt doordat ik op 6% staEven serieus, oke ik heb ook geen kuiten maar bij jou ogen ze echt als chickenlegs![]()