Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Ongeveer op de helft van mijn cruise

IMG_20201125_211809_381.jpg

Vroeger leefde ik er ook op los, had ik schijt aan alles en vond ik 35 a 40 jaar al een oude leeftijd.
Nu ik bijna 42 ben weet ik wel beter en heb ik die gedachte verlegd naar 75-80 jaar.
Ik denk dat dit wel een erg overtrokken reactie is. Buiten een paar hier, valt het gebruik wel mee denk ik. Alsof iedereen hier onbezonnen maar wat grammen erin knalt.

En daarbij komt ook nog eens kijken dat veel van jullie natties niks van de materie afweten en maar wat aannemen van Facebook. Beetje niveau hurr durr steroids maakt je pik klein etc. Of hier en daar selectief wat termpjes meepikken van dit forum en dan je eigen realiteit eraan koppelen.

Hebben jullie wel enig idee hoeveel mensen er doodgaan aan directe gevolgen van steroids vs al die andere troep die jullie zelf ook nuttigen? En dan heb ik het niet over bodybuilders die ook veel recreatieve drugs gebruiken, want dat wordt ook vaak gebruikt door bbérs

Hebben jullie wel enig idee hoeveel mensen er doodgaan aan directe gevolgen van steroids vs al die andere troep die jullie zelf ook nuttigen?
Lullige pijnstillers van de drogist zijn vaak al erg slecht voor je, moet je eens zien hoeveel strips per jaar hele volksstammen naar binnen proppen.

Lullige pijnstillers van de drogist zijn vaak al erg slecht voor je, moet je eens zien hoeveel strips per jaar hele volksstammen naar binnen proppen.
Pijnstillers, slaapmedicatie en antibiotica wordt hier in NL als volkomen normaal beschouwt terwijl het op lange termijn ook veel schade kan aanrichten.

Jeetje mina ik schrik hier toch wel van. Heb even een goed contact van mij gemaild die hier wel onderzoek naar gaat doen, hier horen jullie meer van. Mijn contact houd ik liever prive, maar een kleine hint in de spoiler hieronder.

1606408171079.jpeg

Terug
Naar boven