AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Met af en toe een kuur is het alsof je de deur uit stap en kan worden aangereden.
Met de hoeveelheden die sommige hier gebruiken dan is het meer dat je in de spits geblinddoekt de snelweg probeer over te steken................
Volgens mij valt dat best wel mee met 't gebruik zo ver ik weet. En daarbij zijn steroids, vooral als je alleen over test praat niet eens zo schadelijk mits je het gewoon verantwoord gebruikt.

En ja, sommigen kunnen wegkomen met meer dan anderen, omdat ze betere genen hebben. Er zijn genoeg bodybuilders die veel rommel hebben gebruikt en alsnog 70+ zijn geworden. Dat is inderdaad het risico wat je neemt. Hetzelfde met alcohol drinken, roken slechte eetgewoonten etc.

Weet iemand hier trouwens wat nu echt de risico's zijn van AAS gebruik trouwens?

Die pik is niet belangrijk, als je maar zalm kan eten.
Ligt eraan wat je gebruikt, maar voornamelijk: linkerventrikelhypertrofie, hoge bloeddruk, hoge hb/ht, fuckdup lipiden waarden etc. Als je orals gebruikt krijg je nog meer issues. De meeste van die dingen kun je allemaal onder controle houden als je weet wat je doet.

Kuren=huren
Natty blijven=een krackpand kopen en dat zelf proberen op te knappen

wat boeit het nou waar anderen voor kiezen?

@th0maz noem je mij nou een misbruiker?

Natty blijven trainen is het imo alleen waard, als je een zodanig goed fysiek kan opbouwen (100kg 10/12% vet) en aardige kracht stats hebt. Dat iedereen al denkt dat je flink kuurt. Anders zou ik er persoonlijk geen enkel plezier uithalen om naturel te trainen, en wetende dat je niet veel verder komt dan je 85kg met 40cm armen.

Volgens mij valt dat best wel mee met 't gebruik zo ver ik weet. En daarbij zijn steroids, vooral als je alleen over test praat niet eens zo schadelijk mits je het gewoon verantwoord gebruikt.

En ja, sommigen kunnen wegkomen met meer dan anderen, omdat ze betere genen hebben. Er zijn genoeg bodybuilders die veel rommel hebben gebruikt en alsnog 70+ zijn geworden. Dat is inderdaad het risico wat je neemt. Hetzelfde met alcohol drinken, roken slechte eetgewoonten etc.

Ligt eraan wat je gebruikt, maar voornamelijk: linkerventrikelhypertrofie, hoge bloeddruk, hoge hb/ht, fuckdup lipiden waarden etc. Als je orals gebruikt krijg je nog meer issues. De meeste van die dingen kun je allemaal onder controle houden als je weet wat je doet.
Dat van die ventriklehypertrofie heb ik gelezen. Orals zijn vaak levertoxisch toch? Maar dan nog - als het nu hele netter schone steroids zijn en je gebruikt onder bvegeleiding van een dokter... dan is het risico veel lager dan ergens vials kopen met weet ik wat voor vervuiling erin.... Dus wat mij betreft, net als met drugs - de minder schadelijke soorten lekker legaal maken.

Natty blijven trainen is het imo alleen waard, als je een zodanig goed fysiek kan opbouwen (100kg 10/12% vet) en aardige kracht stats hebt. Dat iedereen al denkt dat je flink kuurt. Anders zou ik er persoonlijk geen enkel plezier uithalen om naturel te trainen, en wetende dat je niet veel verder komt dan je 85kg met 40cm armen.
87kg hier met 40cm armen :( :D

Leeftijd zegt echt niets over leefkwaliteit. Er zijn mensen in de 30-40 die al in zombiemodus zijn, laat staan 70+ oude bb’ers die al jaren geen idee meer hebben wat daadwerkelijk fit zijn is.
Iedereen hier geeft om zijn/haar uiterlijk. Dat wil niet zeggen dat dat het enige is. gelukkig mag iedereen lekker zelf bepalen hoe hij zijn leven verpest. Te hard werken, slecht eten, niet sporten, verkeerde relaties, navelstaarderij, drugs, aas... whatever.

Moet je lekker zelf weten. Waar het mis gaat is als je anderen de maat neemt waarom zij hun eigen keuze maken. Ieder zijn eigen keuze toch?
Hier mee eens. Dat iemand zijn eigen randvoorwaarden niet gelijk zijn aan gebruik, betekent niet dat een ander het niet mag doen. Heeft hij/zij een doel voor ogen en daar komt AAS bij? Ga er dan vooral voor. Dat er belachelijke kuurlogs en vragen soms voorbij komen zonder te denken aan zijn gezondheid zou ik niet bepaald slim noemen, maar het is niet onze taak diegene te overtuigen. Hooguit informeren

Ag dan ook maar een front 😅
Geen pomp moet je er bij vermelden toch 🤣

Bijlagen

• 20201125_185954.jpg
    20201125_185954.jpg
    79,3 KB · Weergaven: 172
Laatst bewerkt:
Vroeger leefde ik er ook op los, had ik schijt aan alles en vond ik 35 a 40 jaar al een oude leeftijd.
Nu ik bijna 42 ben weet ik wel beter en heb ik die gedachte verlegd naar 75-80 jaar.

Terug
Naar boven