Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik gebruik geen aas en heb ook niets in de planning. Heb dus ook ‘dat’ boek niet :)
@Galen gebruikt zelf ook geen AAS, maar heeft er wel een heel boek over geschreven. Beetje raar dat je dat boek alleen zou kopen als je zelf AAS zou gebruiken. Je kan toch gewoon ergens geinteresseerd in zijn of iets willen leren?

Komt meneer weer lekker anderen afzeiken. Een foto van zichzelf plaatsen durft hij niet.
Zit die opmerking over je midsection je nou nogsteeds dwars? Lijkt er wel op want de laatste tijd is alles weer lekker met een shirtje aan.

Ik ga me in ieder geval niet verlagen tot een soort circlejerk waarin je alleen maar complimentjes mag geven. Als je al 4 jaar kuurt en alleen maar schommelt tussen obees en ecto is het niet zo gek dat mensen daar wat van zeggen.

Overigens heb ik hier jarenlang foto's online gehad, maar verkies ik mijn privacy tegenwoordig boven mijn e-p**mel.

vervelend ventje heb deze al lang op negeren staan
:treuren:

Zit die opmerking over je midsection je nou nogsteeds dwars? Lijkt er wel op want de laatste tijd is alles weer lekker met een shirtje aan.

Ik ga me in ieder geval niet verlagen tot een soort circlejerk waarin je alleen maar complimentjes mag geven. Als je al 4 jaar kuurt en alleen maar schommelt tussen obees en ecto is het niet zo gek dat mensen daar wat van zeggen.

Overigens heb ik hier jarenlang foto's online gehad, maar verkies ik mijn privacy tegenwoordig boven mijn e-p**mel.

:treuren:
Je bent gewoon een triest mannetje

Vroeger leefde ik er ook op los, had ik schijt aan alles en vond ik 35 a 40 jaar al een oude leeftijd.
Nu ik bijna 42 ben weet ik wel beter en heb ik die gedachte verlegd naar 75-80 jaar.
Zonde, verwachtingen bijstellen. Ik ben met 40 met pensioen. Basta. :booty:

Dat van die ventriklehypertrofie heb ik gelezen. Orals zijn vaak levertoxisch toch? Maar dan nog - als het nu hele netter schone steroids zijn en je gebruikt onder bvegeleiding van een dokter... dan is het risico veel lager dan ergens vials kopen met weet ik wat voor vervuiling erin.... Dus wat mij betreft, net als met drugs - de minder schadelijke soorten lekker legaal maken.
Orals zijn inderdaad slecht voor je lever en ook slechter voor je lipiden. Alleen mietjes die bang zijn voor naalden gebruiken orals.

Ze gaan steroids nooit legaliseren, omdat het veel makkelijker is om linkse hippies met lage testosteron gehalte te beheersen. Ze kunnen al die overcompenserende alpha males niet aan.

Hoe moet ik dat zien?
Warm, koud, flexed?

Embrace the darkness.
20201125_223339.jpg

Is het al Black friday bij jullie? :)

Terug
Naar boven