- Waardering
- 12.184
Gewoon nieuwsgierig of je het wegzet als waar je perse drugs of alcohol moet nemen en het je nachtrust kost, of het anders ook helemaal niet leuk vind. Van mij hoef je nergens heen.
Dat Woodstock je wel leuk had geleken kan ik daarom weer moeilijk plaatsen. Dan kan het je op de juiste manier toch wel aantrekken. Ok we kunnen niet terug in de tijd maar er zijn toch nog festivals in die stijl.
Omdat hij het als een van de nadelen van feesten noemde en wanneer je die wegneemt er misschien wel animo naar is. Blijkbaar niet. Ook prima. Voor mij scheelt het wel als ik er geen nacht voor hoef te doorhalen.Waarom zou je zoiets dan wel opeens waarderen? Festivals of concerten kunnen me echt niet boeien. Waarom zou je er dan ‘s middags in eens wel zin in hebben?

Toen was ook een geheel andere tijd. Mijn ouders zijn nu ook nette burgers, maar ik weet zeker dat mijn pa in die tijd ook wel anders was. Natuurlijk weet ik wat de concensus is onder hippies (en die muziek in het algemeen, kijk maar naar de nummers van Black Sabbath (War Pigs) en Pink Floyd. Edit: nu zit er ook een behoorlijk verschil tussen de politiek en Defensie in de VS en NL, de wijze waarop de VS de Vietnamoorlog ingingen en uitlokten sta ik ook niet achter, net als wat er met Heroshima en Nagasaki is gebeurd.