- Waardering
- 4.832
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 13%
Fucking goals dit man
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fucking goals dit man
Kom maar doorAls ik zeg dat ik zin heb in een paar dikke lijnen pep

Looking good kerel!
Precies de shape die ik ooit hoop te behalen, ben bang dat precies zon shape op 1.94 lastig word
Veel progressie geboekt het laatste jaar.
Kan wel maar dan moet je veel zwaarder zijnPrecies de shape die ik ooit hoop te behalen, ben bang dat precies zon shape op 1.94 lastig word
Fixed😌
Ah joh, scheelt maar een kleine 20cmPrecies de shape die ik ooit hoop te behalen, ben bang dat precies zon shape op 1.94 lastig word
Nee hoor. 7 maaltijden eten wat ik dus elkedag doe
Goede V rug kerel
Dankjewel ik wil nu alleen nog mijn bench verbeteren. Ik heb een 190kg bench doel
Squat achterwege laten ? Waarom?
Vond het altijd al een kut oefening. Voor massa pak ik liever legpress en hacksquat. Wil geen PR meer op deadlift of squat
We zien de pectear tegemoetDankjewel ik wil nu alleen nog mijn bench verbeteren. Ik heb een 190kg bench doel
deadlift en squat laat ik achterwege.
Deadlift kan ik me wel iets bij voorstellen maar squatten achterwege laten gaat er bij mij niet in. Nummero 1 voor de leg gains in mijn ogen. Maar goed zal idd bij iedereen weer anders zijn.Vond het altijd al een kut oefening. Voor massa pak ik liever legpress en hacksquat. Wil geen PR meer op deadlift of squat