Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Upperbody training gehad, Goede progressie gemaakt in gewichten, vandaag voor het eerst 5x 92.5kg bench gehaalt, wel net aan maar we gaan vooruit. Blijven nog steeds aardig lean in de lean bulk. maandag 84.4kg gewogen op nuchtere maag, geen idee wat me vp is.
Snapchat-1099796280.jpg

Een tijdje terug voor het eerst serieus foto's laten maken. Dit is het resultaat. 7 jaar naturel trainen. Van 70kg naar 86kg met een VP rond de 10%.
Mijn doelstelling is om komende zomer naar de 7/8% te gaan nadat ik deze winter hopelijk 0,5-1.0kg vetvrije massa pak.
Bijzonderrrrr goed fysiek voor een natty.. dit hoop ik met een kuur te bereiken dus petje af!

Pomp 10/10 ondanks de magere 170 gram carbs die ik op heb vandaag :p

Bijlagen

• 69D95AF5-2DED-486F-A7C0-51084C6BA765.jpeg
    69D95AF5-2DED-486F-A7C0-51084C6BA765.jpeg
    86,8 KB · Weergaven: 270
Ben je nog natural? Knap resultaat had je natural vind ik.
Nog wel, ben nu in de cut zodat ik onder de tien kom voordat ik ga kuren. Wil geen vet mormel worden haha. Verwacht ergens medio januari begin februari aan 500mg test te beginnen maar hoop stiekem eerder.

Nog wel, ben nu in de cut zodat ik onder de tien kom voordat ik ga kuren. Wil geen vet mormel worden haha. Verwacht ergens medio januari begin februari aan 500mg test te beginnen maar hoop stiekem eerder.
Is er een bepaalde reden waarom je direct begint met 500mg test? is het niet slimmer om lager te beginnen en op te bouwen (minimal effective dose) ? zodat als je tegen een plateau loopt, dat je dan de dosis kan uppen ipv direct 500mg te doen ?
FYI: is geen kritiek maar een oprechte vraag

Werkbroek gaat ook losser zitten 💪😁

Tijd voor een riem

Is er een bepaalde reden waarom je direct begint met 500mg test? is het niet slimmer om lager te beginnen en op te bouwen (minimal effective dose) ? zodat als je tegen een plateau loopt, dat je dan de dosis kan uppen ipv direct 500mg te doen ?
FYI: is geen kritiek maar een oprechte vraag
UG test is nooit geen 500mg. Heb wel overwogen om lager te starten maar aangezien ik zorg dat ik mijn PCT goed op orde heb ben ik niet heel bang voor eventuele sides of shutdown.

Terug
Naar boven