Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Fok dat, als ik kaal word dan maar kaal. Dan blast ik me daarna helemaal scheel met tren ter compensatie
Als je er niks aan doet word je zeker kaal, als je er wel iets aan doet is er een grote kans dat je dit voor lange tijd tegengaat of zelfs wat reversed. Ook als je gebruikt. More plates more Dates heeft hier veel info over, als je wacht tot je alles wegblast is er geen weg meer terug, nu kan je er nog prima iets aan (proberen te) doen.

Als je er niks aan doet word je zeker kaal, als je er wel iets aan doet is er een grote kans dat je dit voor lange tijd tegengaat of zelfs wat reversed. Ook als je gebruikt. More plates more Dates heeft hier veel info over, als je wacht tot je alles wegblast is er geen weg meer terug, nu kan je er nog prima iets aan (proberen te) doen.
Kaal staat me prima dus als t gebeurt dan zij het maar zo haha. Heb ook geen zin om ook nog na te moeten denken over een heel protocol om mijn haar te behouden

Wat betreft kuren en eventuele haaruitval:

“If you are afraid of wolves, keep out of the woods” - Stalin, 1936.

"Flip flap flupperdupperdob
flupperdupperblib og flop
flip flop flupperdiberbob
fliperbieberblab og fløp"

~Sigurd barett

Wat betreft kuren en eventuele haaruitval:

“If you are afraid of wolves, keep out of the woods” - Stalin, 1936.
Gvd lekker bruggetje , wel waar tho. Als je bang bent voor de Sides gewoon lekker niet doen. Ik accepteer dat ik een skinny b*ch ben met haar of een buffel word die kaal is

"Flip flap flupperdupperdob
flupperdupperblib og flop
flip flop flupperdiberbob
fliperbieberblab og fløp"

~Sigurd barett
Ski-bi dibby dib yo da dub dub
Yo da dub dub
Yo da dub dub
(I'm the Scatman)
Yo da dub dub