Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Laaste training.. Nu 2 weken deload week. Gaat een hel worden haha

Bijlagen

• IMG_20201213_090858_404.jpg
    IMG_20201213_090858_404.jpg
    102,9 KB · Weergaven: 238
Ben ooit begonnen met powerliften door mijn scoliose, ziekenhuis vond het een goed idee wat extra spieren rond de rug te krijgen om dit wat 'in te pakken' en zo last te voorkomen. Ben eigenlijk mss iets onzekerder nu als vroeger, zie er een pak beter uit fysiek. Maar er kijken ook meer mensen, wat ik soms lastig vind. En ik heb dan maar een normaal natty fysiek :p

Ben ooit begonnen met powerliften door mijn scoliose, ziekenhuis vond het een goed idee wat extra spieren rond de rug te krijgen om dit wat 'in te pakken' en zo last te voorkomen. Ben eigenlijk mss iets onzekerder nu als vroeger, zie er een pak beter uit fysiek. Maar er kijken ook meer mensen, wat ik soms lastig vind. En ik heb dan maar een normaal natty fysiek :p
onzekerheid Lijkt me ook doodnormaal bij zowat iedereen, zeker als je gaat vergelijken en in kringen beland waar er altijd “sterkeren zijn”

onzekerheid Lijkt me ook doodnormaal bij zowat iedereen, zeker als je gaat vergelijken en in kringen beland waar er altijd “sterkeren zijn”
Tis eigenlijk eerder anders. Ik ben de enige die echt lift bij men vrienden en dus ook de sterkere, en een wat meer gebouwd fysiek. Daardoor was ik net degene die vaak niet als eerde zijn tshirt gaat uit doen bv. Om niet als 'shower' over te komen ofzo? Ookal denken ze daar zo niet over :p nuja paar jaar geleden had ik hier meer last van. Ben daar de laatste 2 jaar wel in veranderd, en meer van f**k it wat anderen denken ik ben er toch blij mee dus :p

Nee lijkt me niet. Ik heb geen onrealistisch hoge verwachtingen en al een positief zelfbeeld zoals t nu is. Ik kan me niet indenken dat mensen om me heen dit kunnen veranderen wat betreft mijn fysiek. Dus ik ben volgens mij niet onzeker hierover
Precies. Iedereen heeft een bepaalde mate van onzekerheid, behalve mensen met een God complex oid. Het gaat om redelijkheid. Ik zie er op het strand beter uit dan 99% van de mannen van mijn leeftijd, dus ben ik daar niet onzeker over. Zijn er op dit forum mensen die er beter uitzien? Zeker! Good for them.

Ben niet onzeker over of ik mijn werk goed doe, maar of ik nog een stap omhoog zou kunnen twijfel ik nog wel eens over. Maar dat is ook logisch en normaal.

Denk dat het daarover ging: terechte of onterechte onzekerheid. Als je al onnatuurlijk groot bent (want laten wel eerlijk zijn: die aas gebruik je om groter te worden dan jij van nature kunt zijn) is het toch wel gek daar onzeker over te zijn.

Mbt kaal worden- tsja, vee mannen zijn er onzeker over, heel veel ook niet. Of th0masz zich dat kan voorstellen is ook niet echt van belang. Toen ik inhammen kreeg was ik we even onzeker, inmiddels heb ik gewoon geaccepteerd wie ik ben. Ik zal ook al geen aas doen.

Had ik liever nog het haar gehad als toen ik 16 was? Misschien wel, maar ook niet erg dat het niet zo is. Wat ik niet snap is al dat absolute extreme. Het is of geweldig of helemaal niet. Misschien is het leeftijd, maar sommige dingen zijn gewoon zo, accepteer ze maar, want je druk maken erover heeft weinig zin.

Laatst bewerkt:
Mbt kaal worden- tsja, vee mannen zijn er onzeker over, heel veel ook niet. Of th0masz zich dat kan voorstellen is ook niet echt van belang. Toen ik inhammen kreeg was ik we even onzeker, inmiddels heb ik gewoon geaccepteerd wie ik ben. Ik zal ook al geen aas doen.

Had ik liever nog het haar gehad als toen ik 16 was? Misschien wel, maar ook niet erg dat het niet zo is. Wat ik niet snap is al dat absolute extreme. Het is of geweldig of helemaal niet. Misschien is het leeftijd, maar sommige dingen zijn gewoon zo, accepteer ze maar, want je druk maken erover heeft weinig zin.
+10

Precies. Iedereen heeft een bepaalde mate van onzekerheid, behalve mensen met een God complex oid. Het gaat on redelijkheid. Ik zie er op het strand beter uit dan 99% van de mannen van mijn leeftijd, dus ben ik daar niet onzeker over.

Ben niet onzeker over of ik mijn werk goed doe, maar of ik nog een stap omhoog zou kunnen twijfel ik nog wel eens over. Maar dat is ook logisch en normaal.

Denk dat het daarover ging: terechte of onterechte onzekerheid. Als je al onnatuurlijk groot bent (want laten wel eerlijk zijn: die aas gebruik je om groter te worden dan jij van nature kunt zijn) is het toch wel gek daar onzeker over te zijn.

Ik denk niet dat ik een God complex oid heb, maar wel dat ik er beter uitzie dan 99% van alle mannen. :rolleyes: Hoe oud/jong ben jij eigenlijk?

eindelijk. Ik ben niet de enige met haar op z’n benen :D
Ik kom in de buurt van jouw harigheid, waarom scheren als je geen wielrenner bent of ergens op een podium moet gaan staan. Enige die tevreden moet zijn met het haar is jijzelf en het vrouwtje :D

Laatste knappe training voor een tijdje gister helaas, nu weer terug op onderhoud qua eten en zoveel mogelijk massa proberen te behouden met een pull up/dip station en 12.5kg dumbells bij me vriendin

Eind shape 2020, nu net een jaar serieus bezig qua voeding/trainingen loggen. zat in een kleine lean bulk
Snapchat-1380670476.jpg

Ik kom in de buurt van jouw harigheid, waarom scheren als je geen wielrenner bent of ergens op een podium moet gaan staan. Enige die tevreden moet zijn met het haar is jijzelf en het vrouwtje :D

Mijn vrouw vraagt zicht regelmatig af of ik niet een primaat ben maar tot op heden nooit m’n benen hoeven te scheren.

Ik heb er zelf geen last van.

Laatste knappe training voor een tijdje gister helaas, nu weer terug op onderhoud qua eten en zoveel mogelijk massa proberen te behouden met een pull up/dip station en 12.5kg dumbells bij me vriendin

Eind shape 2020, nu net een jaar serieus bezig qua voeding/trainingen loggen. zat in een kleine lean bulk
Snapchat-1380670476.jpg
Ik krijg wel paniekaanvallen dat strength niet goed is geschreven in je naam

Terug
Naar boven