- Waardering
- 20.663
Aandacht van een jury of andere mannen lijkt me ook een vorm van bevestiging zoeken. (Niet op hommel manier bedoeld)
Okay broVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aandacht van een jury of andere mannen lijkt me ook een vorm van bevestiging zoeken. (Niet op hommel manier bedoeld)
Okay broOnzekerheid? Ik streef gewoon naar meer. De reden dat ik sinds mijn 14e leef voor de sport is omdat ik er veel plezier in heb. En ik weet dat de doelen die ik voor ogen heb naturel niet haalbaar zijn. Dus is het onzekerheid of werken aan een droomfysiek?Is toch ook onzekerheid,over het fysiek wat je op dat moment al hebt?
t**ten heb je of heb je niet , de keuze is dan aan jezelf om ze te laten vergroten. Aan een fysiek werken zit veel harde werken in en is meestal gerelateerd aan een lifestyle/hobby. Dus dit vergelijk is wel een beetje appart imo.Klinkt voor mij een beetje als een vrouw die zegt: ik heb prima t**ten, en toch laat ik andere steken. Niet heel logisch.
Als je zelfzeker bent streef je toch niet iets na wat je niet hebt of zonder gekke risico’s kunt bereiken? Kan ook zijn dat definitie van zelfzeker zijn onderling nogal anders isOnzekerheid? Ik streef gewoon naar meer. De reden dat ik sinds mijn 14e leef voor de sport is omdat ik er veel plezier in heb. En ik weet dat de doelen die ik voor ogen heb naturel niet haalbaar zijn. Dus is het onzekerheid of werken aan een droomfysiek?

Een fysiek van 100+ droog heb je ook gewoon niet.t**ten heb je of heb je niet , de keuze is dan aan jezelf om ze te laten vergroten. Aan een fysiek werken zit veel harde werken in en is meestal gerelateerd aan een lifestyle/hobby. Dus dit vergelijk is wel een beetje appart imo.
Dat was juist mijn punt. Net alsof wanneerNiet iedereen die aan bodybuilding doet en / of steroids etc gebruikt doet dit of is hieraan begonnen uit onzekerheid. Veel mensen wel, maar lang niet iedereen. Maar jij bent doorgaans wel goed in generaliseren.
Niet dan? jou grote droom is ergens op podium gaan staan voor een stel onbekenden in je onderbroek omdat je meneer zelfzeker bent? Volgens mij leef je in een waan. Een zelfzeker persoon zoekt geen bevestiging. Er is ook niets mis met niet zelfzeker zijn over alles, anders waren er nog meer lozers.
Ik snap wel wat je bedoeld , maar deze sport zit wel wat dieper bij mij dan een onzekerheid wegwerken. Dit is gewoon een hobby en tuurlijk het beste is om gewoon natural te blijven. Maar ik wil gewoon zo graag naar een bepaald fysiek werken dat ik daar dan maar “Chinese chemicaliën” voor inspuit.Als je zelfzeker bent streef je toch niet iets na wat je niet hebt of zonder gekke risico’s kunt bereiken? Kan ook zijn dat definitie van zelfzeker zijn onderling nogal anders is![]()
Ik heb inderdaad een psycholoog nodig om jullie lelijkheid en mongolische opmerkingen te kunnen verwerken.Wanneer je constant onzeker bent over je lichaam ondanks al het gebruik zoals Th0maz kun je inderdaad beter een psycholoog zoeken om het te verhelpen lijkt mij. Of is @th0maz nog steeds in de veronderstelling dat de volgende kuur het verschil gaat maken zoals een junk die denkt dat de volgende heroïne spuit zijn leven beter gaat maken?
Dat was juist mijn punt. Net alsof wanneer
jezelf wilt verbeteren je meteen onzeker bent. Dat is het meest cliché argument dat altijd gebruikt wordt.
Als je om je haar geeft ben je onzeker maar als je jezelf volspuit met troep omdat je niet content ben je lichaam dan is het wel in orde. Snappen jullie dan niet hoe tegenstrijdig dat klinkt?
Niet dan? jou grote droom is ergens op podium gaan staan voor een stel onbekenden in je onderbroek omdat je meneer zelfzeker bent? Volgens mij leef je in een waan. Een zelfzeker persoon zoekt geen bevestiging. Er is ook niets mis met niet zelfzeker zijn over alles, anders waren er nog meer lozers.
Doe jij dit niet dan? Overal een draai aan geven? Kan mij nog goed herinneren hoe snel je weg was nadat je kritiek op je fysiek kreeg enkele maanden geleden... Hang nu niet de zelfzekere alpha uit...Met jouw manier van redeneren kan je overal je eigen draai aan geven. Ik vind het prima.
Doe jij dit niet dan? Overal een draai aan geven? Kan mij nog goed herinneren hoe snel je weg was nadat je kritiek op je fysiek kreeg enkele maanden geleden... Hang nu niet de zelfzekere alpha uit...
Zeg jij mij maar eens welke. Op je teentjes getrap? Doet het je pijn?Jij bent duidelijk vergeten je medicatie te nemen. Welke stoornissen en psychische mankementen had je allemaal ook alweer? Juist ja...
Ohhww..