MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (2 bezoekers)

Bezoekers in topic

• Bonk

TheDuck

Duck it HARD
Elite Member
Lid geworden
11 dec 2019
Waarderingsscore
1.892
Lengte
1m75
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Lol, ja zo heb ik nog wat vakantiekiekjes van vorig jaar waar m’n buik nog vele malen erger is. Deze kon nog enigszins door de beugel :roflol:

wesleyb8

Competitive Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
21 aug 2011
Waarderingsscore
2.942
Lengte
1m81
Massa
84kg
Vetpercentage
13%
Back pumpje

Bijlagen

• E189D09F-5C08-48AE-88B6-7F010EE1BBD9.jpeg
    E189D09F-5C08-48AE-88B6-7F010EE1BBD9.jpeg
    89,3 KB · Weergaven: 172

th0maz

Competitive Bodybuilder
Relnicht
Lid geworden
13 jul 2013
Waarderingsscore
5.712
Je pecs lijken hier erg plat.
Zou goed kunnen dat ze minder goed naar voren komen door mindere belichting/angles/pump etc. Daarbij eet ik ook nauwelijks carbs, omdat ik anders bang ben dat ik te dik word.

Plus waren mijn pecs altijd bagger, dus zoveel slechter kan het niet worden. Maar ik waardeer jullie eerlijkheid. Alsof ik niet onzeker genoeg was. BEDANKT HE. Heeft @Camelus ook weer meteen een nieuwe pic om mij mee te treiteren(deed ik natuurlijk om die reden)

Vind je mij ook dikker of dat niet? :(

Schwarzeneggertje

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
8 dec 2016
Waarderingsscore
3.566
Lengte
1m87
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
Zou goed kunnen dat ze minder goed naar voren komen door mindere belichting/angles/pump etc. Daarbij eet ik ook nauwelijks carbs, omdat ik anders bang ben dat ik te dik word.

Plus waren mijn pecs altijd bagger, dus zoveel slechter kan het niet worden. Maar ik waardeer jullie eerlijkheid. Alsof ik niet onzeker genoeg was. BEDANKT HE. Heeft @Camelus ook weer meteen een nieuwe pic om mij mee te treiteren(deed ik natuurlijk om die reden)

Vind je me ook dikker of dat niet? :(
Mijn eigen pecs zijn zo plat als een pannenkoek ondanks dat bankdrukken mijn favoriete oefening is, daarom detecteer is gauw platte pecs. @Camelus heeft btw ook relatief platte.

Dat dikke valt wel mee, maar wat mij betreft hoeft dat hele droge ook niet zo.

Camelus

Colossal Veteran
Elite Member
Challenge Winner
Lid geworden
6 jun 2015
Waarderingsscore
25.471
Mijn eigen pecs zijn zo plat als een pannenkoek ondanks dat bankdrukken mijn favoriete oefening is, daarom detecteer is gauw platte pecs. @Camelus heeft btw ook relatief platte.

Zoek je ruzie?

th0maz

Competitive Bodybuilder
Relnicht
Lid geworden
13 jul 2013
Waarderingsscore
5.712

Mijn pecs zijn altijd een weakpoint geweest. Dus daar ben ik het zeker met je eens. Als ik ga mijn carbs cut, dan is dat ook meteen het eerste wat verdwijnt.

Mijn doel voor nu is gewoon niet veel vet aankomen, zodat ik straks meteen weer voluit kan blasten. Ook al ben ik mass verloren, dan kan ik dat straks makkelijk compenseren met meer grammen te knallen en eventuele spiergeheugen. Dus daar maak ik me geen zorgen om.

Naar boven