AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

En tsja, pecs... een beetje de trots van iedere man maar voor de meesten toch zeer moeilijk te ontwikkelen. Af en toe zie je wel eens van die gastjes die echt 0 spiermassa hebben, maar somehow wel een goede chest. Frustrerend.
Voelt zich aangevallen.

Ik heb de foto niet gezien maar na paar weken trainen, eten en juicen heb je zo weer die volheid en rondheid terug. Je had toch ook best wat last van allerlei blessures enzo dus dan is dit misschien ook wel goed om te een beetje te laten herstellen.

En tsja, pecs... een beetje de trots van iedere man maar voor de meesten toch zeer moeilijk te ontwikkelen. Af en toe zie je wel eens van die gastjes die echt 0 spiermassa hebben, maar somehow wel een goede chest. Frustrerend.
En in bijna alle gevallen hebben mensen met goede chestgenetics achterlopende benen.

Ik heb de foto niet gezien maar na paar weken trainen, eten en juicen heb je zo weer die volheid en rondheid terug. Je had toch ook best wat last van allerlei blessures enzo dus dan is dit misschien ook wel goed om te een beetje te laten herstellen.

Bedankt voor je geruststellende woorden. Gelukkig zijn er niet alleen maar haters hier!!! Maarja, dan kunnen we ook een keer mij belachelijk maken. Klopt, heb al weken mijn biceps niet getraind en eet ook nauwelijks carbs. Wat ook niet echt goed is voor die volheid.

Meestal is het ook één van de twee. De meesten die armen hebben een poep chest. En de meesten met een goede chest hebben geen armen. Zie je hier vaak ook op 't forum.

Bedankt voor je geruststellende woorden. Gelukkig zijn er niet alleen maar haters hier!!! Maarja, dan kunnen we ook een keer mij belachelijk maken. Klopt, heb al weken mijn biceps niet getraind en eet ook nauwelijks carbs. Wat ook niet echt goed is voor die volheid.

Meestal is het ook één van de twee. De meesten die armen hebben een poep chest. En de meesten met een goede chest hebben geen armen. Zie je hier vaak ook op 't forum.
Troe :(

Als je armen relatief goed zijn valt een eventueel gebrek aan chest erg op...

Dat is waar. En met overdeveloped armen is zowel rug als chest ontwikkelen voor sommigen weer een stuk lastiger, want bij alle rows nemen je biceps een groot deel van de belasting over en bij het pressen je triceps. Lijkt mij ook nogal kut.

1610649190267.png

big arms no chest upfff (nationaal kampioen BG)

Wel fucked up aanhechtingen..
Lijkt wel of ie pectears heeft gehad

Zou goed kunnen dat ze minder goed naar voren komen door mindere belichting/angles/pump etc. Daarbij eet ik ook nauwelijks carbs, omdat ik anders bang ben dat ik te dik word.

Plus waren mijn pecs altijd bagger, dus zoveel slechter kan het niet worden. Maar ik waardeer jullie eerlijkheid. Alsof ik niet onzeker genoeg was. BEDANKT HE. Heeft @Camelus ook weer meteen een nieuwe pic om mij mee te treiteren(deed ik natuurlijk om die reden)

Vind je mij ook dikker of dat niet? :(
Je zult me wel haten, maar ik vond die foto die je postte waar je volgens jezelf natty was de beste die ik van je gezien heb. Overigens een fysiek dat ik nooit zal gaan behalen als ouwe man.

Ik kijk er denk ik meer naar als een leek en daar vind ik alles beter in proportie. Vind het totale plaatje daar er echt wel goed uitzien.

Wel bizar dat ondanks het feit dat bodybuilding nu van een veel hoger niveau is dan vroeger, Arnold zijn chest eigenlijk door maar heel weinig bodybuilders geëvenaard is.

Kan zo uit me hoofd alleen maar Ronnie bedenken die een buitenaardse chest had. Dorian zijn chest was best wel matig, die van Phil ook een beetje onderontwikkeld in contrast met zijn ballonachtige armen en schouders. Jay zijn chest staat me nu ook niet echt bij als spectaculair.

Terug
Naar boven