AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Zit hem voor een groot deel ook in tijdsduur. Als je een jaar lang bereid bent clean te eten en langzaam te gainen ga je vet aanzetten maar ook zeker massa. Een bulk wil je idealiter minimaal 6/7 maanden doen voordat je er serieus profijt van hebt. Dan kan je beter in dat tijdsbestek langzaam in vet stijgen i.p.v. je kruit verschieten op een korte termijn en dan weer moeten cutten omdat je chubby bent :p

Dat zegt niemand, dat maak jij er weer van. De discussie is overigens ook helemaal niet wat nou beter is dan het ander, zoiets ligt persoonlijk. Het gaat hier over jouw uitspraak van spierverlies tijdens het cutten, het minimale aan gewicht aanzetten zodat je zo min mogelijk hoeft te cutten. En dat is het slimst want we blijven toch voor altijd trainen en hebben toch nog ons hele leven de tijd onzin uitspraken.

Dat zegt niemand, dat maak jij er weer van. De discussie is overigens ook helemaal niet wat nou beter is dan het ander, zoiets ligt persoonlijk. Het gaat hier over jouw uitspraak van spierverlies tijdens het cutten, het minimale aan gewicht aanzetten zodat je zo min mogelijk hoeft te cutten. En dat is het slimst want we blijven toch voor altijd trainen en hebben toch nog ons hele leven de tijd onzin uitspraken.
Het is niet echt een discussie als het ieder voor zich is toch :p ik wil ook niet claimen dat mijn benadering de beste is maar het werkt prima voor me

Hoe goed moet mijn meind-mussel konnexion zijn voor minimaal spieverlies?

Als je lean bulkt mag het wel langer. 6 maand bulk en het andere halfjaar cut / onderhoud?

Die AJ Morris gast bulkte geloof ik 2 jaar lang tussen zijn wedstrijden, lol. Als ik nu nog een natty was geweest van een jaar of 20 ofzo zou ik me graag door hem willen laten coachen. Goeie gast wel, leuk om hem te volgen.

Ff skouwers pompen weet je. Middel wordt wel iets dunner, denk dat die wel ‘smal’ wordt als ik niet meer dik ben(cut begint wanneer gyms openen, volgend jaar dus).

27C704C8-161F-4217-9770-3856CD239C5B.jpeg

Van de week zei een vriend dat ie nog wat fitness dingetjes had liggen en of ik die wou hebben, wist niet wat ik me er bij moest voorstellen maar toen liet hij dit zien
Screenshot_20210203-124545_Gallery.jpg

Mooi setje mer 90kg aan schijfen in totaal, stang is iets te kort voor bench press, maar voor close grip,shoulder press en bicep curl is ideaal. Dumbells kunnen tot 37,5kg per stuk. dit was echt super en kan nu stuk beter alles onderhouden. wel beetje creatief zijn met zon klein setje en zelf 1.94, maar puur beter dan wat ik had.

Metteen even een full body geknalt. hopen dat we langzaam weer wat massa terugkrijgen nu ik wat zwaarder & beter kan trainen.
Screenshot_20210203-124647_Gallery.jpg

Terug
Naar boven