XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik ben inderdaad iemand die de voorkeur geeft aan het hele jaar er goed uit zien inderdaad. Zolang ik nog niet aan de gear ga gain ik als ik heel royaal reken een keer de komende 2/3 jaar nog een kilo per jaar. Moet ik voor die magere kilo dan zwaar boven onderhoud zitten en moddervet worden ? Absoluut niet dus dan zou ik wel een domme lul zijn als ik me eigen dik vreet voor minimaal resultaat

Je moet het niet zo persoonlijk opvatten mups.

Ik praat in het algemeen.

Patrick tuor laat al zijn atleten de maximum eten en dat is gewoon clean en zoveel mogelijk, als een atleet meer kan eten laat hij ze meer eten simpel
Als ik bij Patrick Tuor zou zitten zou ik binnen no time op het vetpercentage van een nijlpaard zitten. Kan me niet voorstellen dat dit op gaat voor iedereen. Niet iedereen heeft dezelfde eetlust.

Als ik bij Patrick Tuor zou zitten zou ik binnen no time op het vetpercentage van een nijlpaard zitten. Kan me niet voorstellen dat dit op gaat voor iedereen. Niet iedereen heeft dezelfde eetlust.
Nee dat is wat ik bedoel.. Hij laat je eten naar je eetlust, als jij komt met ik heb meer honger laat hij je meer eten de maximum dus en geen surplusje van 200kcal

erges ook logisch als ik honger heb in een bulk op een sirplus van 500kcal dan eet ik gewoon meer hoeft niets vettig te zijn ..

idd

bij mij heb ik na een diepe cut honger als een paard en na een x aantal weken bulken is mijn eetlust loesoe

Patrick tuor laat al zijn atleten de maximum eten en dat is gewoon clean en zoveel mogelijk, als een atleet meer kan eten laat hij ze meer eten simpel en daar zal geen 1 tussen zitten op een surplusje van 200 kcal, het is zoals je zelf wilt namelijk .. ik zelf ben het meeste "vettige" al kwijt na 6 weken strict en dat percentje meer boeit me weinig geen zin om altijd op het randje van honger te eten, lekker clean freten in een bulk
Als ik naar mijn eetlust eet schuif ik zoveel naar binnen dat ik echt moddervet word. Zelfs in de bulk heb ik constant honger, had ik ook op een surplus van 1000 dus wat dat betreft maakt het voor mij weinig uit :p

Nee dat is wat ik bedoel.. Hij laat je eten naar je eetlust, als jij komt met ik heb meer honger laat hij je meer eten de maximum dus en geen surplusje van 200kcal

erges ook logisch als ik honger heb in een bulk op een sirplus van 500kcal dan eet ik gewoon meer hoeft niets vettig te zijn ..
Ja maar het ding is dat ik 5k clean makkelijk naar binnen krijg en dan nog ruim aan eetlust over heb. Dus als ik naar eetlust zou eten ben ik snel moddervet.

Ieder voor zich, ik gain liever langzaam kwaliteit massa zonder vet te worden als te snel en lang moeten cutten. Sta nu anderhalf jaar lang redelijk lean en heb veruit de meeste progress gemaakt in die periode. Kan er ook aan liggen dat ik trainen in zijn algemeenheid meer serieus ben gaan nemen maar toch valt het me op
Ben je niet al sinds de contest aan het perma cutten? Lees alleen maar posts dat je constant cut. :shrug:

Ja maar het ding is dat ik 5k clean makkelijk naar binnen krijg en dan nog ruim aan eetlust over heb. Dus als ik naar eetlust zou eten ben ik snel moddervet.
Ook als je de cheats weghaalt die je soms in het weekend doet (niet aanvallend bedoelt) en de snelle snellere khoolydraten zoals cornflakes post wo etc ?

Kan natuurlijk maar als je 5 maaltijden van 1k kcal eet clean zit je toch wel nok vol ? natuurlijk met een pizzatje extra in het weekend en hier en daar wat ijs dan tellen ze wel makkelijk op

Ook als je de cheats weghaalt die je soms in het weekend doet (niet aanvallend bedoelt) en de snelle snellere khoolydraten zoals cornflakes post wo etc ?

Kan natuurlijk maar als je 5 maaltijden van 1k kcal eet clean zit je toch wel nok vol ? natuurlijk met een pizzatje extra in het weekend en hier en daar wat ijs dan tellen ze wel makkelijk op
Ja hoor, ik probeer zelfs in mijn off season nog zoveel mogelijk volume te eten qua kcal om een beetje vol gevoel te krijgen.

Ja hoor, ik probeer zelfs in mijn off season nog zoveel mogelijk volume te eten qua kcal om een beetje vol gevoel te krijgen.
Lucky you. Met 5k clean zit ik de hele dag vol en zit ik savonds pre bed mezelf nog vol te stoppen met eten. Als ik dan sochtens wakker word is nog steeds niet al men eten verteerd of zo voelt dat iig. Maar ik denk hoe zwaarder je word hoe meer je kan eten neem ik aan.

Lucky you. Met 5k clean zit ik de hele dag vol en zit ik savonds pre bed mezelf nog vol te stoppen met eten. Als ik dan sochtens wakker word is nog steeds niet al men eten verteerd of zo voelt dat iig. Maar ik denk hoe zwaarder je word hoe meer je kan eten neem ik aan.
Altijd "honger" hebben is ook geen pretje, zeker niet in prep.

Gewoon meer clean eten duwen, het gaat je niet schaden en je zal zeker geen 5 percent extra geven en zo te zien heb je dat cutten al goed in de hand dat is geen probleem meer.. Al eens geprobeerd om de max clean te eten ? @wovano

Gewoon meer clean eten duwen, het gaat je niet schaden en je zal zeker geen 5 percent extra geven en zo te zien heb je dat cutten al goed in de hand dat is geen probleem meer.. Al eens geprobeerd om de max clean te eten ? @wovano
Ik ben geen pro bodybuilder, ik kan in mijn prep best streng zijn en weken niet cheaten maar in mijn off season lust ik wel wekelijks iets van pizza, ijs, sushi of andere cheats. Dat gaat dan ten koste van het andere. Zoals het nu gaat, gaat het eigenlijk wel goed dus ik zie momenteel geen reden om wat anders te proberen.

Sommige mensen zijn bang om ook maar een grammetje vet aan te zetten. Als natty ben je beter af voor lange-termijn als je gewoon tussen 12 en 18% zit en zoveel mogelijk kracht pakt. On gear zit je idealiter wat lager maar goed, als natty year round <12% ga je niet veel kracht/massa pakken

• Like
Waarderingen: Apw
Sommige mensen zijn bang om ook maar een grammetje vet aan te zetten. Als natty ben je beter af voor lange-termijn als je gewoon tussen 12 en 18% zit en zoveel mogelijk kracht pakt. On gear zit je idealiter wat lager maar goed, als natty year round <12% ga je niet veel kracht/massa pakken
Zit hem voor een groot deel ook in tijdsduur. Als je een jaar lang bereid bent clean te eten en langzaam te gainen ga je vet aanzetten maar ook zeker massa. Een bulk wil je idealiter minimaal 6/7 maanden doen voordat je er serieus profijt van hebt. Dan kan je beter in dat tijdsbestek langzaam in vet stijgen i.p.v. je kruit verschieten op een korte termijn en dan weer moeten cutten omdat je chubby bent :p

Zit hem voor een groot deel ook in tijdsduur. Als je een jaar lang bereid bent clean te eten en langzaam te gainen ga je vet aanzetten maar ook zeker massa. Een bulk wil je idealiter minimaal 6/7 maanden doen voordat je er serieus profijt van hebt. Dan kan je beter in dat tijdsbestek langzaam in vet stijgen i.p.v. je kruit verschieten op een korte termijn en dan weer moeten cutten omdat je chubby bent :p
Als je lean bulkt mag het wel langer. 6 maand bulk en het andere halfjaar cut / onderhoud?

Terug
Naar boven