- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Lijkt wel een dating site. Grijs.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt wel een dating site. Grijs.
En heb je laatste tijd nog wat Gilfje's aan de haak geslagen?
Alleen mijn ogen. Adolf was etnisch een soort zigeuner, waar hij zo'n hekel aan had. Misschien is dat wel de oorzaak van al die problemen geweest indertijd.
Nee, wel moeite gedaan. Ik noem altijd al mijn problemen en negatieve kanten, dat helpt ook niet. Dalijk weer een poging...En heb je laatste tijd nog wat Gilfje's aan de haak geslagen?
Vrouwen houden niet van mannen hun problemen. Ze geven alleen om hun eigen problemen. Haal er je voordeel uit.Nee, wel moeite gedaan. Ik noem altijd al mijn problemen en negatieve kanten, dat helpt ook niet. Dalijk weer een poging...
Ik dacht altijd dat de joden dat waren.Misschien is dat wel de oorzaak van al die problemen geweest indertijd.

Ook. Onder zigeuners verstond hij ook een type, dat we soms 'Slavisch' noemen. Laat hij nou net zelf alle uiterlijke kenmerken daarvan hebben.
Te laat, ik heb al laten doorschemeren dat ik hartklachten heb.Vrouwen houden niet van mannen hun problemen. Ze geven alleen om hun eigen problemen. Haal er je voordeel uit.
Nee, wel moeite gedaan. Ik noem altijd al mijn problemen en negatieve kanten, dat helpt ook niet. Dalijk weer een poging...
Sommige dingen zeggen je pas na de sex. Les voor de volgende keerTe laat, ik heb al laten doorschemeren dat ik hartklachten heb.

Nee, ik ben uiterlijk blijkbaar zo aantrekkelijk dat vrouwen altijd naar mij toekomen. Heb laatst nog een collega van 31 afgewezen. 49 jaar leeftijdsverschil.Je moet juist zo min mogelijk van dat soort shit prijsgeven. Er moeten veel vraagtekens rond jouw persoon blijven hangen in het hoofd van een vrouw. Meanwhile toon je wel interesse in haar leven, zodat ze zich gehoord en belangrijk voelt. Basiskennis. Heb je dat in die 80 jaar dat je al leeft nog steeds niet geleerd?
OelewapperNee, ik ben uiterlijk blijkbaar zo aantrekkelijk dat vrouwen altijd naar mij toekomen. Heb laatst nog een collega van 31 afgewezen.
We werken allebei in de zorg, had ze nog even 10 jaar voor mij kunnen zorgen, billen afvegen en zo.
Wat voor moeite? Man man man, je gaat toch niet dat soort shit bespreken. Maar je erkent i.i.g. het probleem dat is al een stap in de goede richting.Nee, wel moeite gedaan. Ik noem altijd al mijn problemen en negatieve kanten, dat helpt ook niet. Dalijk weer een poging...
Want jij bent zo'n enorme player dat als jij ééns stap buiten zet de kutjes om je oren vliegen. Waarom moeite doen als het makkelijk kan. Gewoon jezelf blijven dan komt alles goed.Alleen moeite al.
Wat zijn dat voorn vrouwen als het al niet eens leuk klinkt.
Het klinkt als een klusje.