XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

BrightEarnestGnatcatcher-size_restricted.gif

Nee, wel moeite gedaan. Ik noem altijd al mijn problemen en negatieve kanten, dat helpt ook niet. Dalijk weer een poging...

Je moet juist zo min mogelijk van dat soort shit prijsgeven. Er moeten veel vraagtekens rond jouw persoon blijven hangen in het hoofd van een vrouw. Meanwhile toon je wel interesse in haar leven, zodat ze zich gehoord en belangrijk voelt. Basiskennis. Heb je dat in die 80 jaar dat je al leeft nog steeds niet geleerd?

Je moet juist zo min mogelijk van dat soort shit prijsgeven. Er moeten veel vraagtekens rond jouw persoon blijven hangen in het hoofd van een vrouw. Meanwhile toon je wel interesse in haar leven, zodat ze zich gehoord en belangrijk voelt. Basiskennis. Heb je dat in die 80 jaar dat je al leeft nog steeds niet geleerd?
Nee, ik ben uiterlijk blijkbaar zo aantrekkelijk dat vrouwen altijd naar mij toekomen. Heb laatst nog een collega van 31 afgewezen. 49 jaar leeftijdsverschil.

Het is beter om de volgende keer pas na de sex over hartproblemen te beginnen. Drie scenario’s:
- Je begint over hartproblemen vóór de sex. Resultaat: ze haakt af, geen sex

- Je begint over hartproblemen na de sex. Resultaat: misschien dumpt ze je, misschien niet. In ieder geval sex gehad.

- Je krijgt een hartaanval tijdens de sex. Een betere manier om te sterven weet ik niet.

Hoe dan ook lijkt optie 1 de minst verstandige.

Nee, wel moeite gedaan. Ik noem altijd al mijn problemen en negatieve kanten, dat helpt ook niet. Dalijk weer een poging...
Wat voor moeite? Man man man, je gaat toch niet dat soort shit bespreken. Maar je erkent i.i.g. het probleem dat is al een stap in de goede richting.

Het is ook precies wat @Spambod zegt: er moet altijd een soort van mysterie aanwezig blijven. Zeker in het begin, anders ben je niet meer interessant genoeg. Stel vragen en laat haar 70% van de tijd praten. En probeer ook niet als een anti-sociale zenuwachtige mong**l over te komen.

Alleen moeite al.
Wat zijn dat voorn vrouwen als het al niet eens leuk klinkt.
Het klinkt als een klusje.

Terug
Naar boven