MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Nu heb ik zin in pannenkoeken.:(

Nu heb ik zin in pannenkoeken.:(
20210323_110333.jpg

Mijn benen lopen behoorlijk achter dus hoe krijg je nou echt die “quad sweep” ik kan namelijk niet squatten op het moment :(

Bijlagen

• 7A6F4909-53B8-407B-923E-B1A2BE52A727.jpeg
    7A6F4909-53B8-407B-923E-B1A2BE52A727.jpeg
    131,2 KB · Weergaven: 250
Mijn benen lopen behoorlijk achter dus hoe krijg je nou echt die “quad sweep” ik kan namelijk niet squatten op het moment :(

De aanhechting van je vastus lateralis is een beetje hoog. Kan je niet veel aan doen maar dat maakt het wel lastiger om optisch dikke poten met grote sweep te hebben.

Ik zou walking lunges doen tot je er bij neervalt. Een van de beste en meest underrated oefeningen.
Edit: en Bulgarian split squats ook

Laatst bewerkt:
De aanhechting van je vastus lateralis is een beetje hoog. Kan je niet veel aan doen maar dat maakt het wel lastiger om optisch dikke poten met grote sweep te hebben.

Ik zou walking lunges doen tot je er bij neervalt. Een van de beste en meest underrated oefeningen.
Edit: en Bulgarian split squats ook
Ja die doe ik beiden sinds een paar weken echt veel. Ga ook flink vooruit qua kracht in die twee. Kon een paar maanden terug walking lunges met hooguit 60kg en zit al ruim 20kg erboven dus hoop dat het zijn vruchten af gaat werpen :D

prima uitdaging opzich om een genetische tekortkoming om te turnen , als het met mijn biceps gelukt is moet het met benen ook kunnen :p

• Like
Waarderingen: BB_
Ja die doe ik beiden sinds een paar weken echt veel. Ga ook flink vooruit qua kracht in die twee. Kon een paar maanden terug walking lunges met hooguit 60kg en zit al ruim 20kg erboven dus hoop dat het zijn vruchten af gaat werpen :D

Mwa, imo zijn walking lunges niet echt een oefening om sterk op te worden. Gaat vaak ten koste van perfecte uitvoering. Ik doe meestal tegen het einde van de training walking lunges met zo’n fixed bar van 30 of 35 kilo en mijn benen zijn best wel groot, al zeg ik het zelf.

Terug
Naar boven