- Waardering
- 15.917
@PotentieMet de correctiefactor 'geen PED's' wordt dit een heel ander lijstje.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@PotentieMet de correctiefactor 'geen PED's' wordt dit een heel ander lijstje.
Met de correctiefactor 'geen PED's' wordt dit een heel ander lijstje.
De helft liegt onbewust over hun statsHet wordt ook een heel ander lijstje wie er allemaal liegen over hun stats.
(vetpercentage) De helft liegt onbewust over hun stats(vetpercentage)
Maarja is ook niet altijd even makkelijk dat te schatten
Lockdown heeft mijn vet en pannenkoekenbillen ook geen goed gedaanDe helft liegt onbewust over hun stats(vetpercentage)
Maarja is ook niet altijd even makkelijk dat te schatten

Ik ben door de lockdown uit mijn permabulk gekomen en zit nu onder de 15% (ingevallen wangen en zichtbare abs).Lockdown heeft mijn vet en pannenkoekenbillen ook geen goed gedaan![]()
Ik ook hoor. Met elastiekjes van de Action!

Schouders zijn bij mij die spiergroep waar het echt niet uitmaakt wat ik doeLekkere piemol.
Altijd bewondering gehad voor de rondheid en thickness van je schouders. Zelfs op een hoog VP

Pannekoek billen ?Lockdown heeft mijn vet en pannenkoekenbillen ook geen goed gedaan![]()

Ik bak morgenvroeg weer wat 😋
Koekenbakker ben je toch ook.
Cryptisch sloebertje!
Mijn benen lopen behoorlijk achter dus hoe krijg je nou echt die “quad sweep” ik kan namelijk niet squatten op het moment![]()
Ja die doe ik beiden sinds een paar weken echt veel. Ga ook flink vooruit qua kracht in die twee. Kon een paar maanden terug walking lunges met hooguit 60kg en zit al ruim 20kg erboven dus hoop dat het zijn vruchten af gaat werpenDe aanhechting van je vastus lateralis is een beetje hoog. Kan je niet veel aan doen maar dat maakt het wel lastiger om optisch dikke poten met grote sweep te hebben.
Ik zou walking lunges doen tot je er bij neervalt. Een van de beste en meest underrated oefeningen.
Edit: en Bulgarian split squats ook

Ja die doe ik beiden sinds een paar weken echt veel. Ga ook flink vooruit qua kracht in die twee. Kon een paar maanden terug walking lunges met hooguit 60kg en zit al ruim 20kg erboven dus hoop dat het zijn vruchten af gaat werpen![]()