- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nieuw merk?
Paturain!!
mooi!!! een "krachthonk" op je werk...

Ik snap je. Tis gewoon makkelijker om alles terug te winnen heb eerst half jaar natty getraind. Was tijd gestopt met trainen. Ben overigens ook 2 meter dus dat vertekent ook wel wat. Tis Zo zag het hiervoor uit trouwens.Tbh, op deze pic vind ik je fysiek nie echt kuurwaardig. Maar kan ook wel aan de hoek van je foto liggen en omdat je nogal bleek bent.![]()
Lange tijd niet gezien maat, vorige pic vind ik je shape hard.Ik snap je. Tis gewoon makkelijker om alles terug te winnen heb eerst half jaar natty getraind. Was tijd gestopt met trainen. Ben overigens ook 2 meter dus dat vertekent ook wel wat. Tis Zo zag het hiervoor uit trouwens.
Thanks maat! Jaa ff tijdje tussen uit geweest kop bij andere dingen hahaLange tijd niet gezien maat, vorige pic vind ik je shape hard.
Levensgroot?
Zieke abs
Zieke knot
Er is letterlijk geen verschil, behalve de krampachtige houding. Jullie fuckers zijn de reden dat wij roiders een slechte image hebben gekregen.
Heb je per ongeluk een foto van je zusje geüpload? Wtf is dat man. Dat kapsel

Als ik die foto bekijk dan zijn jouw moedervlekken het minste waar jij je druk om moet maken. Je hebt gvd nog een oude spermavlek op je kontgat zitten. Man man man88kg schoon aan de haak @th0maz hoe kom ik van die moedervlekken af![]()
😂😂😂Er is letterlijk geen verschil, behalve de krampachtige houding. Jullie fuckers zijn de reden dat wij roiders een slechte image hebben gekregen.
Heb je per ongeluk een foto van je zusje geüpload? Wtf is dat man. Dat kapsel![]()
88kg schoon aan de haak @th0maz hoe kom ik van die moedervlekken af![]()