XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

F2B03D1E-EB18-4230-8482-4E041B192F42.gif

😂😂😂

Kilootje of 15 verschil maar goed zal wel
Ik zie het niet. Wellicht is die 15kg naar je hoofd gegaan. Heb je ook een ''verschil'' pic daarvan? Je moet het zelf weten natuurlijk. Ik ben je vader niet anders had ik je natuurlijk meteen onterfd/ontzoont. Maar goed, we mogen niet meer realistisch, ik bedoel negatief zijn anders jagen we nog mensen weg. Wat niet weet wat niet deert, toch?

Tenminste nog iemand met genoeg haar hier op DBB :D
Dat Bert genoeg schaamharen had verzameld, wilt dat nog niet zeggen dat hij dat daar een ''baard'' van moest maken. Het is maar net waar je in die positie trots op kunt zijn. In dat geval kun je nog beter kalend zijn, dan is er tenminste nog iets mannelijk aan je.

Mannen hebben kort haar en vrouwen lang haar. Er is geen fucking middenweg. En al helemaal geen nichtigere knotjes. We maken het ons veel te moeilijk. Het is niet alsof we moeten uitleggen aan een blind persoon hoe een fucking kleur eruit ziet. Blijf gewoon met je smerige transseksuele tengels van onze oorspronkelijke biologische verschillen af.

Dat Bert genoeg schaamharen had verzameld, wilt dat nog niet zeggen dat hij dat daar een ''baard'' van moest maken.
Iedereen maakt fouten.

Ik begin jou en jouw posts trouwens wel steeds meer te waarderen. Gewoon de waarheid zeggen, net als dat ik van te voren eigenlijk al wist dat een baard kansloos was.

Ik begrijp er om eerlijk te zijn ook weinig van waarom sommigen mensen met het fysiek van een zak aardappelen of luciferhoutje hun foto's op een bodybuildingforum zetten en dan positieve reacties verwachten.

Iedereen maakt fouten.

Ik begin jou en jouw posts trouwens wel steeds meer te waarderen. Gewoon de waarheid zeggen, net als dat ik van te voren eigenlijk al wist dat een baard kansloos was.

Ik begrijp er om eerlijk te zijn ook weinig van waarom sommigen mensen met het fysiek van een zak aardappelen of luciferhoutje hun foto's op een bodybuildingforum zetten en dan positieve reacties verwachten.
haha wannabees, zijn gewoon media geil

Dat zijn mensen die een bevestiging nodig hebben van buitenaf aangezien ze het in hun directe omgeving niet krijgen. Mensen die poepfysiek complimenteren zorgen er ook alleen maar voor dat die persoon in die fase blijft.

Fatshaming is daarom helemaal niet zo toxic

Dat zijn mensen die een bevestiging nodig hebben van buitenaf aangezien ze het in hun directe omgeving niet krijgen. Mensen die poepfysiek complimenteren zorgen er ook alleen maar voor dat die persoon in die fase blijft.

Iemand kapot maken is niet zo aardig. Als het onderbouwd word met feedback is het toppie

Ja. En zo zwart wit denken is voor mensen met een zeer beperkte hersencapaciteit.

Er is letterlijk geen verschil, behalve de krampachtige houding. Jullie fuckers zijn de reden dat wij roiders een slechte image hebben gekregen.

Heb je per ongeluk een foto van je zusje geüpload? Wtf is dat man. Dat kapsel:roflol:
Gwn lang haar.

Dat Bert genoeg schaamharen had verzameld, wilt dat nog niet zeggen dat hij dat daar een ''baard'' van moest maken. Het is maar net waar je in die positie trots op kunt zijn. In dat geval kun je nog beter kalend zijn, dan is er tenminste nog iets mannelijk aan je.

Mannen hebben kort haar en vrouwen lang haar. Er is geen fucking middenweg. En al helemaal geen nichtigere knotjes. We maken het ons veel te moeilijk. Het is niet alsof we moeten uitleggen aan een blind persoon hoe een fucking kleur eruit ziet. Blijf gewoon met je smerige transseksuele tengels van onze oorspronkelijke biologische verschillen af.
Ik moet zeggen dat je volkomen gelijk heb. Al die waanzin over trans en etc slaat helemaal nergens op. Maar mannen kunnen best lang haar hebben.
Ik heb het alleen omdat ik het goed vind staan en om te headbangen.

Terug
Naar boven