ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
2x hoorJe hebt wel een grote mond voor iemand die 3 keer naar de gym is geweest moet ik zeggen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2x hoorJe hebt wel een grote mond voor iemand die 3 keer naar de gym is geweest moet ik zeggen.
Nouja hij is van moddervet en vormloos naar skinnyfat en vormloos gegaan dus toch al meer bereikt dan veel op dbb hier.
progress is progress 💪
Werd ook wel tijd bij die gast kijk hoelang hij al traint.
Smalle taille, goeie volle schouders en borst maar ben het wel met @Spambod eens. Laat eens wat foto’s maken onder goed licht, zo krijg je echt goed te zien waar je goede en zwakke punten liggen.
Godverredomme man is dat een iPhone 5(S)?
Kan je geen foto’s van jezelf laten maken in een lat spread of front double bicep of MM? Ben ik wel benieuwd naar. Van dit soort mirror selfies worden we niet veel wijzer.
Dan zie ik er natuurlijk kleiner uitSmalle taille, goeie volle schouders en borst maar ben het wel met @Spambod eens. Laat eens wat foto’s maken onder goed licht, zo krijg je echt goed te zien waar je goede en zwakke punten liggen.
Die spiegel foto’s zien er altijd 100x keer beter uit. Maar zal eens kijken om foto’s te maken zoals @Strive4muscle ze laatst postte.klopt

Ik vind het irritanter dat nu de zomer er weer aankomt er ineens allemaal nieuwe topics worden gestart door nieuwe leden met als eerste post 'hoe bereken ik mijn kcal-behoefte' of 'hoeveel moet ik eten', zonder eerst even te kijken naar de al aanwezige informatie op dit forum. @marina1975 neemt keer op keer de moeite om dezelfde vragen weer uitgebreid te beantwoorden. Blijkbaar worden sticky's niet begrepen.
Eens, @marina1975 heeft engelengeduld, ik hoop dat ze het grootste deel van haar reacties copy/paste.
Al kan je je ook afvragen wat discussies en meningen over (nieuwe) topics in een foto-topic moeten?
Nu is on-topic blijven niet mijn best ontwikkelde eigenschap, dus enige mildheid komt ook mij ten goede.

Shredded :0
Nice man!
Streef, goed droog. Volle schouders zeg.
Thanks!

Super shape man! Erg nice