AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Uur geleden gedaan maar voel niks?

Hou het toch maar bij deze
71gUXV6x-3L._AC_SL1500_.jpg
"Amsterdammertje" :p

Naarmate ik steeds meer gewicht kwijt raakt lijkt het wel of me rechter borst toz van links afwijkt. Nu heb ik al als advies gekregen veel push oefeningen unilateraal te doen, maar trekt dit bij naar verloop van tijd?
Ben wel al ruim 11kg kwijt in 2 maanden eind bulk 98kg nu 87kg, wellicht dat het hier wat te maken heeft

Bijlagen

• 9EC51CD4-9CF8-441A-940C-7FED363E4E55.jpeg
    9EC51CD4-9CF8-441A-940C-7FED363E4E55.jpeg
    363,1 KB · Weergaven: 168
Naarmate ik steeds meer gewicht kwijt raakt lijkt het wel of me rechter borst toz van links afwijkt. Nu heb ik al als advies gekregen veel push oefeningen unilateraal te doen, maar trekt dit bij naar verloop van tijd?
Ben wel al ruim 11kg kwijt in 2 maanden eind bulk 98kg nu 87kg, wellicht dat het hier wat te maken heeft
Heb ik ook, maar dan links die voller is dan m’n rechter terwijl ik rechts ben. Ik vermoed van het poseren bij mij.

Zou er mij niet te druk in maken.

Je ene tepel is ook bijna 2x zo groot als de andere lijkt het wel.

Ja, zelfs dat kan verschillen als je dan deze foto bekijkt van tijdje geleden 😫
Ik denk dat het wel verstandig is om wat unilateraal werk te doen (in hoeverre dat voor chest heel handig is). Er zit wel een flink verschil in en dat zou je op een wedstrijd wel punten kosten i.v.m. missende symmetrie.

• Like
Waarderingen: AK
Ik denk dat het wel verstandig is om wat unilateraal werk te doen (in hoeverre dat voor chest heel handig is). Er zit wel een flink verschil in en dat zou je op een wedstrijd wel punten kosten i.v.m. missende symmetrie.
Daar zat ik ook zelf aan te denken. Merk wel dat ik vooral met benchen altijd een kant net iets sterker is toz van de andere kant, maar had nooit gedacht dat door jaren dit te negeren enig effect kon hebben.

Of bijvoorbeeld oefeningen met je zwakkere kant starten, en je sterkere kant daaraan aanpassen? Dus als je 8 herhalingen met je zwakkere kant kan, dan niet eens 10 met je sterkere kant.

Geen idee hoe je bencht, maar je zou niet de eerste zijn die juist daarmee het verschil alleen maar groter maakt.

Terug
Naar boven