ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Nee
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee
"Amsterdammertje"Uur geleden gedaan maar voel niks?
Hou het toch maar bij deze![]()

Das een flinke punt pep.nieuwe pre workout op de markt .. kreeg hem gratis opgestuurd. maar denk rechtsreeks in de vuilbak ermee .. geen info niks
wou net zeggen , pak dan een punt pep ipv chinese mystery chemicaliën
Is dat een pakkie peuken in je broekzak of are joe just heppie to see me?
Tip voor de komende dagen: goed insmeren!

Thunderdome jonguh!!
Heb ik ook, maar dan links die voller is dan m’n rechter terwijl ik rechts ben. Ik vermoed van het poseren bij mij.Naarmate ik steeds meer gewicht kwijt raakt lijkt het wel of me rechter borst toz van links afwijkt. Nu heb ik al als advies gekregen veel push oefeningen unilateraal te doen, maar trekt dit bij naar verloop van tijd?
Ben wel al ruim 11kg kwijt in 2 maanden eind bulk 98kg nu 87kg, wellicht dat het hier wat te maken heeft
pfew, ben dan niet de enigste 🤪
Je ene tepel is ook bijna 2x zo groot als de andere lijkt het wel.Naarmate ik steeds meer gewicht kwijt raakt lijkt het wel of me rechter borst toz van links afwijkt. Nu heb ik al als advies gekregen veel push oefeningen unilateraal te doen, maar trekt dit bij naar verloop van tijd?
Ben wel al ruim 11kg kwijt in 2 maanden eind bulk 98kg nu 87kg, wellicht dat het hier wat te maken heeft
What has been seen...Je ene tepel is ook bijna 2x zo groot als de andere lijkt het wel.

Ja, zelfs dat kan verschillen als je dan deze foto bekijkt van tijdje geleden 😫Je ene tepel is ook bijna 2x zo groot als de andere lijkt het wel.
Ik denk dat het wel verstandig is om wat unilateraal werk te doen (in hoeverre dat voor chest heel handig is). Er zit wel een flink verschil in en dat zou je op een wedstrijd wel punten kosten i.v.m. missende symmetrie.Ja, zelfs dat kan verschillen als je dan deze foto bekijkt van tijdje geleden 😫
Daar zat ik ook zelf aan te denken. Merk wel dat ik vooral met benchen altijd een kant net iets sterker is toz van de andere kant, maar had nooit gedacht dat door jaren dit te negeren enig effect kon hebben.Ik denk dat het wel verstandig is om wat unilateraal werk te doen (in hoeverre dat voor chest heel handig is). Er zit wel een flink verschil in en dat zou je op een wedstrijd wel punten kosten i.v.m. missende symmetrie.
Of bijvoorbeeld oefeningen met je zwakkere kant starten, en je sterkere kant daaraan aanpassen? Dus als je 8 herhalingen met je zwakkere kant kan, dan niet eens 10 met je sterkere kant.Naarmate ik steeds meer gewicht kwijt raakt lijkt het wel of me rechter borst toz van links afwijkt. Nu heb ik al als advies gekregen veel push oefeningen unilateraal te doen, maar trekt dit bij naar verloop van tijd?