apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Unilateraal doe ik zelfde kant zelfde aantal reps uiteraard, maar met de bench als je echt maximaal gaat dan merk ik wel dat io een dominante kant heb😫Of bijvoorbeeld oefeningen met je zwakkere kant starten, en je sterkere kant daaraan aanpassen? Dus als je 8 herhalingen met je zwakkere kant kan, dan niet eens 10 met je sterkere kant.
Geen idee hoe je bencht, maar je zou niet de eerste zijn die juist daarmee het verschil alleen maar groter maakt.
Bed van je oma?
Herken je het?
Dat is z'n buurvrouw van altijd met de poes op schoot.
Goed bezig, ik zou me daar geen zorgen over maken. Geen enkel lichaam is helemaal symmetrisch. Mijn linker borst spier is breder en gespierder dan mijn rechter. Mijn rechter kuit is groter dan mijn linker etc. The list goes on, je zei het zelf al. Veel unilateraal oefeningen doen om het verschil zo min mogelijk te maken.Naarmate ik steeds meer gewicht kwijt raakt lijkt het wel of me rechter borst toz van links afwijkt. Nu heb ik al als advies gekregen veel push oefeningen unilateraal te doen, maar trekt dit bij naar verloop van tijd?
Ben wel al ruim 11kg kwijt in 2 maanden eind bulk 98kg nu 87kg, wellicht dat het hier wat te maken heeft
Bij 100 likes scheer ik het weg
Komt van de kuitmachine maar daar heb jij geen last van
Je bent wel delusional wat een hoop stront van sanca ziet er beter uit dan jouw fysiekKomt van de kuitmachine maar daar heb jij geen last van

Vergeet de balzak niet.Goed bezig, ik zou me daar geen zorgen over maken. Geen enkel lichaam is helemaal symmetrisch. Mijn linker borst spier is breder en gespierder dan mijn rechter. Mijn rechter kuit is groter dan mijn linker etc. The list goes on, je zei het zelf al. Veel unilateraal oefeningen doen om het verschil zo min mogelijk te maken.
Oke kuitje 🤣. Sarcasme ligt er dikker op dan jouw kuiten zijn maar goed 🤣🤣Je bent wel delusional wat een hoop stront van sanca ziet er beter uit dan jouw fysiek![]()
Oke kuitje 🤣. Sarcasme ligt er dikker op dan jouw kuiten zijn maar goed 🤣🤣
Nouja hij is van moddervet en vormloos naar skinnyfat en vormloos gegaan dus toch al meer bereikt dan veel op dbb hier.Je hebt wel een grote mond voor iemand die 3 keer naar de gym is geweest moet ik zeggen.
Gaan er nog foto's rond op DBB van deze transformatie?Nouja hij is van moddervet en vormloos naar skinnyfat en vormloos gegaan dus toch al meer bereikt dan veel op dbb hier.
Dankjewel bro 😌😎Nouja hij is van moddervet en vormloos naar skinnyfat en vormloos gegaan dus toch al meer bereikt dan veel op dbb hier.