- Waardering
- 1.873
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 74kg
En naturel e
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En naturel e
Maak je geen zorgen ze zal het eerst gekookt hebben in water.

Op die foto’s lijk je wel een stuk buffer dan op die foto’s in je gymRandom AF maar was onverwachts naar het strand gegaan dus vandaar mijn onderbroek😂
Haha thanks, ja kleding verbergt een hoop.Op die foto’s lijk je wel een stuk buffer dan op die foto’s in je gym
Wat voor cycle ga je doen?97.5 kg eind bulk / start cut 25 maart
84.5 kg momenteel
Nog 2/3/4 weken cutten naturel en dan start de kuur opbouwend naar de sap cup ✌️
250mg test e / 200mg primo wekelijks op 2 inject momenten, vrij lage dosering. Gaandeweg de ontwikkelingen vorderen word het waarschijnlijk opgehoogd icm laatste paar weken mast/tren. Blijf on tot half dec voor de sap cup
Why tren als ik vragen mag? De keuze staat je natuurlijk vrij maar waarom zou je dat nodig hebben als ik je fysiek zie?250mg test e / 200mg primo wekelijks op 2 inject momenten, vrij lage dosering. Gaandeweg de ontwikkelingen vorderen word het waarschijnlijk opgehoogd icm laatste paar weken mast/tren. Blijf on tot half dec voor de sap cup
Ik zie eerder het nut van 200mg primo niet echt in. Uberhaupt primo niet, overpriced mast.Why tren als ik vragen mag? De keuze staat je natuurlijk vrij maar waarom zou je dat nodig hebben als ik je fysiek zie?

Nee dat ook niet op die dosis maar bedoelde meer dat zijn fysiek geen tren nodig heeft on stage. Maar dat is mijn meningIk zie eerder het nut van 200mg primo niet echt in. Uberhaupt primo niet, overpriced mast.![]()
Ach ja, iedereen wil het eens ervaren. Beetje leuke shape kan je met mast ook neerzetten en massa bouwen zijn er betere middelen. Maar inderdaad, zou het zelf ook zo lang mogelijk weglaten.Nee dat ook niet op die dosis maar bedoelde meer dat zijn fysiek geen tren nodig heeft on stage. Maar dat is mijn mening
Coach gaf aan 3/4 weken voor de wedstrijd dat het wel een optie kan zijn, niet voor langer termijn puur om net maximaal droog te zijn. Huidige doseringen zijn ook behoorlijk laag als ik andere kuren hier op het forum lees, maar kan altijd de volume omhoog gooien indien dit nodig wordWhy tren als ik vragen mag? De keuze staat je natuurlijk vrij maar waarom zou je dat nodig hebben als ik je fysiek zie?
Coach gaf aan dat bijwerkingen van primo zeer minimaal is en dit dus een verstandiger eerst kuur is. Wellicht niet de beste, maar begin liever te laag dat je altijd bij kan sturen en je lichaam nog beter leert kennen als je kuurt.Ik zie eerder het nut van 200mg primo niet echt in. Uberhaupt primo niet, overpriced mast.![]()
Ja is een relatief milde AAS met weinig side effecten en kan eventueel zelfs wat oestrogene side effecten van de test opheffen. Al zou ik als het je eerste kuur is misschien zelfs test only draaien om te kijken hoe je daar op reageert, maar er zijn meerdere wegen naar Romen. In ieder geval mooie dosering.Coach gaf aan dat bijwerkingen van primo zeer minimaal is en dit dus een verstandiger eerst kuur is. Wellicht niet de beste, maar begin liever te laag dat je altijd bij kan sturen en je lichaam nog beter leert kennen als je kuurt.