AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Coach gaf aan 3/4 weken voor de wedstrijd dat het wel een optie kan zijn, niet voor langer termijn puur om net maximaal droog te zijn. Huidige doseringen zijn ook behoorlijk laag als ik andere kuren hier op het forum lees, maar kan altijd de volume omhoog gooien indien dit nodig word
Is verder goed bedoeld btw, zou er zelf nog mee wachten en gewoon test met mast.

Eventueel de laatste 2/3 weken wat winstrol. Verder gewoon naar je coach luisteren btw dit is meer hoe ik het zou doen als ik het over kon doen.

Is verder goed bedoeld btw, zou er zelf nog mee wachten en gewoon test met mast.

Eventueel de laatste 2/3 weken wat winstrol. Verder gewoon naar je coach luisteren btw dit is meer hoe ik het zou doen als ik het over kon doen.
Ja juist, beginnen zeer mild en de opties voor de toekomst zijn mondjesmaat al bepraat puur uit nieuwschierigheid, maar dit word pas realiteit als het zover is en of het wel zin heeft. Zijn nog paar maanden te gaan en kan nog vrijwel alle kanten op sturen 🤪

250mg test e / 200mg primo wekelijks op 2 inject momenten, vrij lage dosering. Gaandeweg de ontwikkelingen vorderen word het waarschijnlijk opgehoogd icm laatste paar weken mast/tren. Blijf on tot half dec voor de sap cup

tot half dec on? als in blast tot half dec of ook tussendoor nog cruisen?

training van vandaag 😎
Screenshot_20210628-075646_Strong.jpg

Eten voor vandaag. :dunno:
Screenshot_2021-06-28-12-14-54-096_com.myfitnesspal.android.png

Ja is een relatief milde AAS met weinig side effecten en kan eventueel zelfs wat oestrogene side effecten van de test opheffen. Al zou ik als het je eerste kuur is misschien zelfs test only draaien om te kijken hoe je daar op reageert, maar er zijn meerdere wegen naar Romen. In ieder geval mooie dosering. :thumb:

Waar is Romen dan precies? Ken geen een weg daar naartoe, helaas

De cut begint z’n vruchten af te werpen (is dat een ader op m’n schouder? Zie ik strepen op m’n schouder? :flexgrin: )
over 4wkn weer ader op m’n bicep.

Bijlagen

• 92DF0CDE-0FCD-457C-B12D-2D94F0FB28C4.jpeg
    92DF0CDE-0FCD-457C-B12D-2D94F0FB28C4.jpeg
    183,1 KB · Weergaven: 179
Laatst bewerkt:
Perfectie! :1e:

Terug
Naar boven