ryan r
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 4.778
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 11%
Nette score!![]()
Links was mijn rug en het begin van the journey. (2jaar geleden). Rechts is nu.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nette score!![]()
Links was mijn rug en het begin van the journey. (2jaar geleden). Rechts is nu.
Welke klasse ga je doen bij de sapcup?97.5 kg eind bulk / start cut 25 maart
84.5 kg momenteel
Nog 2/3/4 weken cutten naturel en dan start de kuur opbouwend naar de sap cup ✌️
80kg bodybuilding ✌️
Ben benieuwd!84kg nuchter ochtend gewicht,
Start fysiek voor de kuur 🐷
84kg nuchter ochtend gewicht,
84kg nuchter ochtend gewicht,
Het is maar een beginners wedstrijd sap cup, moet ergens beginnen en ervaring krijg je alleen maar door het te doen 🤙
Ja, wel al wat jaren maar laatste paar jaar alles wel wat beter gaan tracken en een coach in armen genomen om toch net iets verder te komen. We gaan het zien ✌️Ja maar beetje lullig om als podiumopvulling mee te doen, dat is een prep niet waard imo. Ik zou dan gewoon een jaartje gaan bouwen en dan volgend voor een top 3 gaan.
Maar goed, is dit je eerste kuur? Meestal kom je daar aardig wat van bij....dus je shape kan nog flink gaan veranderen..
Ja maar beetje lullig om als podiumopvulling mee te doen, dat is een prep niet waard imo. Ik zou dan gewoon een jaartje gaan bouwen en dan volgend voor een top 3 gaan.
Maar goed, is dit je eerste kuur? Meestal kom je daar aardig wat van bij....dus je shape kan nog flink gaan veranderen..
Ja, wel al wat jaren maar laatste paar jaar alles wel wat beter gaan tracken en een coach in armen genomen om toch net iets verder te komen. We gaan het zien ✌️
Nee, sport nu 5 jaar serieus en naturel. Waarvan ik nu keer de volgende stap wil maken om keer een wedstrijd te draaien en zodoende dus terecht ben gekomen bij een coach die mij hierin ondersteund / begeleid om verder te komenJe kuurt al een paar jaar of begrijp ik je verkeerd?
Nee, sport nu 5 jaar serieus en naturel. Waarvan ik nu keer de volgende stap wil maken om keer een wedstrijd te draaien en zodoende dus terecht ben gekomen bij een coach die mij hierin ondersteund / begeleid om verder te komen
Zo kan je het bekijken, maar kunt het ook zien als leer ervaring en hierop anticiperen voor eventuele volgende keren. Iedereen begint ergens en fouten worden overal gemaakt, maar kunt hiervan leren en zorgen dat je beter van word. Niks te verliezen alleen maar ervaringen die je leven meer kleur geven ✌️Ja zo'n coach wilt natuurlijk verdienen en je daarom gewoon op het podium gaan zetten.
Maar goed, doe je ding.. veel succes!
Ga ervoor!Zo kan je het bekijken, maar kunt het ook zien als leer ervaring en hierop anticiperen voor eventuele volgende keren. Iedereen begint ergens en fouten worden overal gemaakt, maar kunt hiervan leren en zorgen dat je beter van word. Niks te verliezen alleen maar ervaringen die je leven meer kleur geven ✌️
Onzin. Wat wil je leren, hoe kut een prep kan zijn en hoe kut het is dat jij je stinkende best hebt gedaan en de mensen in het publiek elkaar in de zij zitten te porren en zeggen kijk die daar, die traint ook net 3 weken?Zo kan je het bekijken, maar kunt het ook zien als leer ervaring en hierop anticiperen voor eventuele volgende keren. Iedereen begint ergens en fouten worden overal gemaakt, maar kunt hiervan leren en zorgen dat je beter van word. Niks te verliezen alleen maar ervaringen die je leven meer kleur geven ✌️
Teveel negativiteit, kunt niks verliezen.Onzin. Wat wil je leren, hoe kut een prep kan zijn en hoe kut het is dat jij je stinkende best hebt gedaan en de mensen in het publiek elkaar in de zij zitten te porren en zeggen kijk die daar, die traint ook net 3 weken?
Je moet het zelf weten maat. Ik zou echt niet het podium op gaan wanneer ik weet dat ik absoluut geen kans maak op een podiumplek.