MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Oke, vanaf nu heeft iedereen hier dus een topfysiek, is keigoed bezig en ziet niemand eruit als een griezelige zwerver.
Ik hoef mij niet te verantwoorden maar zal het toch maar even doen.
Rockofages suggereerde dat ik stink, poging zoveel weer om me te zoeken.
Ik had die verwijderd en dan maar gelijk die van Bokito ook omdat het anders zogezegd weer persoonlijk is op hem waarop dan lappen tekst volgen zonder inhoud en daar heb ik geen zin meer in.

Ik hoef mij niet te verantwoorden maar zal het toch maar even doen.
Rockofages suggereerde dat ik stink, poging zoveel weer om me te zoeken.
Ik had die verwijderd en dan maar gelijk die van Bokito ook omdat het anders zogezegd weer persoonlijk is op hem waarop dan lappen tekst volgen zonder inhoud en daar heb ik geen zin meer in.
Dat ze nou net altijd jou moeten hebben.... :treuren:

hi

Bijlagen

• kvn.jpg
    kvn.jpg
    98,7 KB · Weergaven: 184
nee joh dat zijn die katten :thinking:

Wat gepost is staat.
Nu graag back on topic!

Ik durf al bijna een foto van mijn shitfysiek te delen in deze veilige omgeving...

Wat gepost is staat.
Nu graag back on topic!
Alleen omdat ik met een foto reageer op iemand zen reactie die overigens niet op iemand specifiek gericht is krijg ik 1 punt? Dit neigt na mijn mening wel na een dictatorschap, moeten we ook lachen als mods een grapje maken?

Alleen omdat ik met een foto reageer op iemand zen reactie die overigens niet op iemand specifiek gericht is krijg ik 1 punt? Dit neigt na mijn mening wel na een dictatorschap, moeten we ook lachen als mods een grapje maken?
Er staat duidelijk terug on topic.

Punten worden niet openbaar besproken.

zijn er nog tet*en?

Terug
Naar boven