- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een nivo dat mensen hier openbaar name and shame doen. Laat mensen in zijn waarde en maak ze niet digitaal belachelijk. Het lijkt wel of mensen hier zichzelf moeten bewijzen, kunt kritiek geven op mensen maar om iemand die je totaal niet kent zo hard de grond in boren vanuit achter je scherm is wel echt sneu.
Je hebt in elke tak van sport de beginners en de veteranen, het is geen wedstrijd tegen mekaar lijkt me.
Een forum is toch bedoel om ervaringen te delen en als een geheel verder te komen zodat iedereen elkaar beetje kan helpen.
Is echt sneu dat mensen zo zijn en totaal geen besef hebben je iemand daarmee kan kwetsen terwijl je er zelf niks mee opschiet. Samen kom je verder dan alleen.
Leef en laten leven gun mekaar eens wat

KastDe cut begint z’n vruchten af te werpen (is dat een ader op m’n schouder? Zie ik strepen op m’n schouder?)
over 4wkn weer ader op m’n bicep.
Kan je ook meteen een klasse hoger beginnen of moet je mee doen met D klasse?Aan hem zag je toch wel gelijk dat hij sicke potentie had en de juiste structuur. Dat kan je van die D klasse deelnemers niet zeggen.
Nou ? Is het haalbaar ?Netjes droog.
Hoe lang is hij (ongeveer) en wat is de gemiddelde lengte in die klasse?
ter nagedachtenis aan de slavernij
Nou ? Is het haalbaar ?
Ga je de gok wagen en een d wedstrijd podium pakken ?

Inderdaad wij moeten er veel harder voor werken met onze ecto genenappels met peren vergelijken, een hobbyist met een prof

er zijn toch niet voor niets verschillende klasses? als je wil voetballen hoef je toch ook niet meteen de eredivisie in?Zoiets heet realistisch zijn en soms is de realiteit gewoon hard
"Het is geen wedstrijd tegen mekaar", nou dat is het toch duidelijk wel of niet? Als je niet eens een wedstrijd mentaliteit hebt voordat je die stage op stapt, dan wat doe je daar überhaupt?
Maar met voetbal is het vaak zo dat hoe meer je het doet hoe beter je wordt. Zie mijn eerdere opmerking mbt bodybuilding.er zijn toch niet voor niets verschillende klasses? als je wil voetballen hoef je toch ook niet meteen de eredivisie in?
Dat is zeker een goed punt waar ik niet direct aan dachtMaar met voetbal is het vaak zo dat hoe meer je het doet hoe beter je wordt. Zie mijn eerdere opmerking mbt bodybuilding.
Hoe meer wedstrijden je voor ‘de ervaring’ doet zonder oprecht een kans om te winnen hoe meer tijd aan groeipotentie je laat liggen.
Maar ik deed 499ml in welke val ik dandie klassen zijn onzin, kunnen nog wat leren van de de motorsport
25ml 50ml 250ml 500ml klasse![]()
Een bepaalde mate van wedstrijdervaring lijkt me toch ook wel een hulp?Hoe meer wedstrijden je voor ‘de ervaring’ doet zonder oprecht een kans om te winnen hoe meer tijd aan groeipotentie je laat liggen.
Dan win jij de 250ml!