Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

1625230096259.png

Wat een nivo dat mensen hier openbaar name and shame doen. Laat mensen in zijn waarde en maak ze niet digitaal belachelijk. Het lijkt wel of mensen hier zichzelf moeten bewijzen, kunt kritiek geven op mensen maar om iemand die je totaal niet kent zo hard de grond in boren vanuit achter je scherm is wel echt sneu.
Je hebt in elke tak van sport de beginners en de veteranen, het is geen wedstrijd tegen mekaar lijkt me.
Een forum is toch bedoel om ervaringen te delen en als een geheel verder te komen zodat iedereen elkaar beetje kan helpen.
Is echt sneu dat mensen zo zijn en totaal geen besef hebben je iemand daarmee kan kwetsen terwijl je er zelf niks mee opschiet. Samen kom je verder dan alleen.
Leef en laten leven gun mekaar eens wat

Hey bodybuilding lijkt wel vleeskeuring :eek:

Nou, dat is niet alleen ”hard work” :1e::windup:

appels met peren vergelijken, een hobbyist met een prof

Zoiets heet realistisch zijn en soms is de realiteit gewoon hard
"Het is geen wedstrijd tegen mekaar", nou dat is het toch duidelijk wel of niet? Als je niet eens een wedstrijd mentaliteit hebt voordat je die stage op stapt, dan wat doe je daar überhaupt?
er zijn toch niet voor niets verschillende klasses? als je wil voetballen hoef je toch ook niet meteen de eredivisie in?

er zijn toch niet voor niets verschillende klasses? als je wil voetballen hoef je toch ook niet meteen de eredivisie in?
Maar met voetbal is het vaak zo dat hoe meer je het doet hoe beter je wordt. Zie mijn eerdere opmerking mbt bodybuilding.

Hoe meer wedstrijden je voor ‘de ervaring’ doet zonder oprecht een kans om te winnen hoe meer tijd aan groeipotentie je laat liggen.

Het ligt ook wel een beetje aan je doelen Ofc. Als je doel niet is om hogere klasse te gaan kun je prima voor de hack of it het podium op

Maar met voetbal is het vaak zo dat hoe meer je het doet hoe beter je wordt. Zie mijn eerdere opmerking mbt bodybuilding.

Hoe meer wedstrijden je voor ‘de ervaring’ doet zonder oprecht een kans om te winnen hoe meer tijd aan groeipotentie je laat liggen.
Dat is zeker een goed punt waar ik niet direct aan dacht

Een bepaalde mate van wedstrijdervaring lijkt me toch ook wel een hulp?

Bij sommige Olympische onderdelen organiseren ze voor die deelnemers een soort wedstrijddag die er precies zo uitziet als de grote dag op de Spelen. Bij Sterkste Man zal het wellicht ook een gewenning aan het onverwachte zijn, maar ook hoe zo'n dag loopt.

Terug
Naar boven