- Waardering
- 8.745
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Ow.... ik ken ze niet denk ik.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ow.... ik ken ze niet denk ik.
Tamara maakt wel de beste gains hier.
Nu nog een paar neppe t**ten er in en klaar is Kees
En er dan zo bij lopen? 😨 🤣
haha. mijn borsten zullen wel mooier geplaats worden ipv deze hoor.
Zie het veel, zo zondehaha. mijn borsten zullen wel mooier geplaats worden ipv deze hoor.
Idd, gelpads in je t**ten is echt afknapper, helemaal hoe op laag VP de huid strak om die siliconen zakken trekt.
Implantaten staan op hetzelfde niveau als niet natuurlijk verkregen spieren. Jullie zijn dat gewoon niet.Op een wat hoger / “normaal” vetpercentage kunnen implantaten er gewoon nice uitzien mits goed geplaatst en ook de vorm / maat goed is uitgekozen. Iig beter dan een wijf met 2 ruggen.
Heel erg gewenst dus bij de meerderheid hier.Implantaten staan op hetzelfde niveau als niet natuurlijk verkregen spieren.
Behalve dat de spieren alsnog van jezelf komen. Alleen groeien ze sneller dan normaal. Zelf de test die je in je lichaam spuit wordt aangemaakt door je lichaam zelf. Het enige verschil is dat het synthetisch is. How the f**k kun je dat vergelijken met plastic t**ten die niet eens van jezelf zijn. Letterlijk een onbekend materiaal voor je lichaam.Implantaten staan op hetzelfde niveau als niet natuurlijk verkregen spieren.
Laat maar weten als dat gelukt is! Love fake boobs

Ja duh, tegenwoordig zien neptieten er echt niet meer zo uit, wat een onzin.haha. mijn borsten zullen wel mooier geplaats worden ipv deze hoor.
Ja duh, tegenwoordig zien neptieten er echt niet meer zo uit, wat een onzin.
Bruh