AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Waarom zou je het dan nog omrekenen naar een percentage en niet gewoon de gemeten data (in dit geval huidplooi mm’s) bijhouden?
Dit was puur voor een Bodybuilding onderzoek, ik zou inderdaad ook gewoon maandelijks de mm’s aan huidplooi bijhouden lijkt me een accurate manier om bij te houden wat je vp doet door de maanden heen. Alleen moet je er niet te geobsedeerd mee bezig zijn, er zijn zoveel factoren die ervoor kunnen zorgen dat je meer / minder mm’s op de tang meet dan de keer ervoor.

Om je een voorbeeld te geven, meet maar eens je huidplooien fasted in de ochtend en pre bed... door vochtretentie zullen de huidplooien enkele mm’s verschillen.

Dit was puur voor een Bodybuilding onderzoek, ik zou inderdaad ook gewoon maandelijks de mm’s aan huidplooi bijhouden lijkt me een accurate manier om bij te houden wat je vp doet door de maanden heen. Alleen moet je er niet te geobsedeerd mee bezig zijn, er zijn zoveel factoren die ervoor kunnen zorgen dat je meer / minder mm’s op de tang meet dan de keer ervoor.

Om je een voorbeeld te geven, meet maar eens je huidplooien fasted in de ochtend en pre bed... door vochtretentie zullen de huidplooien enkele mm’s verschillen.
zelf heb ik ook wel eens huidplooi metingen gedaan en heb mezelf ooit gemeten op 3% wat natuurlijk onmogelijk kon toen gelijk dat ding weggegooid was er helemaal klaar mee:roflol: maar mm's bijhouden was misschien niet zon gek idee geweest om progressie bij te houden. doe het nu puur op de spiegel en dagelijks gewicht meten en daar gemiddeld na kijken. wel kan de spiegel je een totaal verkeerd beeld geven van de werkelijkheid net als anorexia dat kan doen.

Toch ook eens een lekkere arm pump deze keer.
20210710_175634.jpg

Mooie snapchat herinnering, vandaag 5 jaar geleden. Fuaaaaa
1626089152531.png

1626089107693.png

Niet dat dit m'n huidige shape is lol, maar toen ik alles nog op de rails had voor 'Rona. :emo:

Terug
Naar boven