- Waardering
- 249
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
...foto's van ectos..wat heb je daar nu aan??Dan vermoed ik dat de personen die wel veel praten maar überhaupt geen foto's posten tot de schraalste klasse behoren ;-)
Hoe magerder ik wordt hoe groter het lijkt. Het gaat immers om kwaliteit, trap niet in de val van kwantiteit, velen komen hier nooit meer uit, zijn groot en vet. Groot en vet is easypeasy.Foto´s vind ik allang geen indicatie meer, sommige zien er zo veel groter uit op een foto dan dat ze zijn en vica versa.
Ik zou je willen een compliment geven maar ik mag niet anders gaat @th0maz me komen bashen. Ik mag alleen maar complimenten geven aan schaar geklede mannen (vaak met hun broek op hun enkels) #nohomo.
SimpIk zou je willen een compliment geven maar ik mag niet anders gaat @th0maz me komen bashen. Ik mag alleen maar complimenten geven aan schaar geklede mannen (vaak met hun broek op hun enkels) #nohomo.
Oh well.... ziet er goed uit! Goeie arm ook zeg

Als jij een simp cuck wilt zijn, dan moet je dat toch lekker blijven doen. Het gaat niet eens om het compliment an sich, maar om die neppe bullshit waar jullie simps achter schuilen. Die shit kan ik niet meer aanhoren. Elke man die niet meer in Sinterklaas gelooft weet waar het fucking over gaat. En vrouwen weten het net zo goed, alleen stellen die zich naïef op om jullie sukkeltjes aan het lijntje te houden. Maar goed, dat riedeltje kennen jullie onderhand nu wel. Anders was het simp gehalte ook niet drastisch afgenomen.Ik zou je willen een compliment geven maar ik mag niet anders gaat @th0maz me komen bashen. Ik mag alleen maar complimenten geven aan schaar geklede mannen (vaak met hun broek op hun enkels) #nohomo.
Oh well.... ziet er goed uit! Goeie arm ook zeg
Maar mag ik haar wel complimenteren met haar biceps? Want die zijn best goed toch? Of ben ik vanaf dit punt al een simp (in jou ogen dan)?Als jij een simp cuck wilt zijn, dan moet je dat toch lekker blijven doen. Het gaat niet eens om het compliment an sich, maar om die neppe bullshit waar jullie simps achter schuilen. Die shit kan ik niet meer aanhoren. Elke man die niet meer in Sinterklaas gelooft weet waar het fucking over gaat. En vrouwen weten het net zo goed, alleen stellen die zich naïef op om jullie sukkeltjes aan het lijntje te houden. Maar goed, dat riedeltje kennen jullie onderhand nu wel. Anders was het simp gehalte ook niet drastisch afgenomen.
Ik haat foto’s maken, ziet er altijd kutter uit dan irl, maar deze is goed gelukt. Uiteindelijk is het resultaat dat op stage te zien is wat telt, dan kan je niet kloten met angles en belichtingFoto´s vind ik allang geen indicatie meer, sommige zien er zo veel groter uit op een foto dan dat ze zijn en vica versa.
Zou je daar geen beschuitje willen mee eten @th0maz 😍
alleen met pindakaas, dan ben je een baasZou je daar geen beschuitje willen mee eten @th0maz 😍

Gerookte zalm kan ook
Goeie Bicep
Jij weet donders goed over welke 'complimenten' ik het heb. Ik weet dat jullie hier goed zijn met extremen te vergelijken, maar je kunt het ook overdrijven.Maar mag ik haar wel complimenteren met haar biceps? Want die zijn best goed toch? Of ben ik vanaf dit punt al een simp (in jou ogen dan)?
Je ziet er irl ook veel kutter uit dan je denkt. Zelfs ~5x kutter. Hier zijn ook studies naar gedaan. Als iedereen zichzelf zo zag als het werkelijk is, was het zelfmoordgehalte nu veel hoger geweest.
Ik kan hier wel een paar dingen over zeggen, maar dan krijg ik waarschijnlijk weer een week ban van onze whiteknight mod die er bekend om staat selectief te werk te gaan.Zou je daar geen beschuitje willen mee eten @th0maz 😍
Dit is toch niet de eerste stap naar een kort-pittig kapsel?
Nee, helemaal niet. Eind mei heb ik 32cm gedoneerd aan think pink. Een organisatie in België die zich inzet voor mensen met borstkanker. Zij maken dan pruikjes van de gedoneerde haren voor chemo patiëntenDit is toch niet de eerste stap naar een kort-pittig kapsel?
Goeie bups op je arm, datdanweerwel.
. Ik wilde het niet korter dan dit, dus moest wat geduld hebben voor de schaar erin kon.Dit is meer dan een geruststelling, wat lief van je.Nee, helemaal niet. Eind mei heb ik 32cm gedoneerd aan think pink. Een organisatie in België die zich inzet voor mensen met borstkanker. Zij maken dan pruikjes van de gedoneerde haren voor chemo patiënten. Ik wilde het niet korter dan dit, dus moest wat geduld hebben voor de schaar erin kon.
Chicken, Rice en broccoli!Moest iets doen met de tijd dat ik niet meer op het forum zat haha
Sweet chilisaus
Beschikt deze mod die je bedoelt over een huis?Ik kan hier wel een paar dingen over zeggen, maar dan krijg ik waarschijnlijk weer een week ban van onze whiteknight mod die er bekend om staat selectief te werk te gaan.