Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gister check in gehad. 6 procent / 10 mm
Volgens mij is 6% als een vrouw een stukje extremer. Zou er eerder 10-12 op plakken tbh
Vind dit één van je betere foto's, podium shredded ziet er natuurlijk ook goed uit maar je begrijpt het verschil wel denk ik
Heb je een foto van je streef fysiek waar je naartoe wilt?Ik vind dit qua volheid ook precies mooi, echt wel imposant, maar toch nog vrouwelijk. Heb je ook een ontspannen foto, met armen gewoon langszij, ben even benieuwd wat je ribben dan doen, want het optrekken geeft wel een ander beeld.
You know it

Driepunt meting bij vrouwen is heup, bovenbeen en triceps. Op mijn triceps zit altijd ruim het dubbele aantal mm's dan mijn rug, en dat schijnt echt een vrouwending te zijn.Volgens mij is 6% als een vrouw een stukje extremer. Zou er eerder 10-12 op plakken tbh
Dan nog, volgens mij kan 6% helemaal niet voor vrouwen. Of hoogstens de top 5 op de Mr Olympia ofzo. Ik dacht dat 5% bij mannen ongeveer 10 is bij vrouwen. En dit ziet er ook niet maximaal shredded uit, dus paar procent erbij.Driepunt meting bij vrouwen is heup, bovenbeen en triceps. Op mijn triceps zit altijd ruim het dubbele aantal mm's dan mijn rug, en dat schijnt echt een vrouwending te zijn.
Zij heeft daar totaal geen last van, wat zo'n meting natuurlijk beïnvloed.
En het licht doet ook veel hé. Als zij een fel spotje boven haar heeft, ziet ze er totaal anders uit. Je hebt dan harde diepe schaduw, waardoor alles beter zichtbaar wordt (is meestal niet zo flatteus voor je gezicht: wallen en oneffenheden worden dan ook uitvergroot).
Het licht bij haar is het tegenovergestelde (kijk maar naar de schaduw op de muur, die is groot en wazig/zacht). Ofwel: zachter licht/schaduw waarmee ze er gewoon wat zachter uitziet.
Zeggen dat het wel of geen 6% is, daar waag ik mij niet aan en zo bedoelde ik het niet hoor. Ik begreep jouw reactie wel, en denk gewoon het bovenstaande meespeeltDan nog, volgens mij kan 6% helemaal niet voor vrouwen. Of hoogstens de top 5 op de Mr Olympia ofzo. Ik dacht dat 5% bij mannen ongeveer 10 is bij vrouwen. En dit ziet er ook niet maximaal shredded uit, dus paar procent erbij.
M.a.w.: vetpercentage gemeten met een tangetje zegt helemaal geen f**k. Ik heb ook geen idee waarom mensen zich daar altijd zo op blijven focussen.Dan nog, volgens mij kan 6% helemaal niet voor vrouwen. Of hoogstens de top 5 op de Mr Olympia ofzo. Ik dacht dat 5% bij mannen ongeveer 10 is bij vrouwen. En dit ziet er ook niet maximaal shredded uit, dus paar procent erbij.
M.a.w.: vetpercentage gemeten met een tangetje zegt helemaal geen f**k. Ik heb ook geen idee waarom mensen zich daar altijd zo op blijven focussen.
ongeacht gewicht of percentage.100% mee eens, ben tijdens dat onderzoek op Uni maastricht op 3 verschillende manieren gemeten (Dexa scan, 11-punts meting, BIA) en alle op alle 3 de metingen kwam er een ander resultaat uit.M.a.w.: vetpercentage gemeten met een tangetje zegt helemaal geen f**k. Ik heb ook geen idee waarom mensen zich daar altijd zo op blijven focussen.

Kan ook meerdere factoren zijn, als de ene week je energieverbruik veel hoger is (door bijv veel meer stappen te hebben gezet) of wanneer je een kut week achter de rug hebt met veel stress / weinig slaap.. Dan zie je ook snel je vetpercentage oplopen of ineens flinke vochttoename.Deze eeuwige discussie ook altijd. Ik weet dat meerdere coaches dit gebruiken als referentiepunt. Misschien klopt het percentage niet maar als ze nu gaan uppen met kcals en haar percentage is volgende week opeens stuk hoger. Dan is het duidelijk dat het teveel kcal in 1x zijn geupt.
Door dezelfde persoon een meting laten doen is een prima referentiekader.
Waarom zou je het dan nog omrekenen naar een percentage en niet gewoon de gemeten data (in dit geval huidplooi mm’s) bijhouden?100% mee eens, ben tijdens dat onderzoek op Uni maastricht op 3 verschillende manieren gemeten (Dexa scan, 11-punts meting, BIA) en alle op alle 3 de metingen kwam er een ander resultaat uit.
Gebruik 1 meet manier als richtlijn, net zoals je de weegschaal en spiegel gebruikt om je progressie te tracken. Als je het podium op gaat hangt er geen bordje om je heen met (5% vp, 100kg lichaamsgewicht).