XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Vind die kipping, crossfit pull ups altijd zielig om te zien. Das gewoon een swing techniek die je moet oefenen en blijven gaan tot je out of breath bent.... er was laatst bij rogue een pull up challange en je mocht kipping pull ups doen. Das geen enkele rep vind ik
Dat is een beetje de vergelijking voetbal en vrouwenvoetbal, zijn verschillende dingen.

20210731_100048.jpg

Die kuiten maken je bovenbenen dun :roflol:
Ja als ik alleen op de foto sta lijken ze inderdaad dun, pas als ik naast iemand anders sta zie je dat er toch wel aardig wat vlees op zit gelukkig. Heb ze niet meer gemeten onlangs maar ik schat dat ze rond de 72-73 cm omtrek zijn nu.

Die kuiten zijn echt belachelijk ja. Zal menig ifbb pro jaloers op zijn denk ik.

Misschien dat het aan de foto ligt, maar ik denk dat als je je adductoren wat dikker maakt je quads ook veel groter eruit gaan zien en niet meer zo “wegvallen” in verhouding tot je kuiten.

Die kuiten zijn echt belachelijk ja. Zal menig ifbb pro jaloers op zijn denk ik.

Misschien dat het aan de foto ligt, maar ik denk dat als je je adductoren wat dikker maakt je quads ook veel groter eruit gaan zien en niet meer zo “wegvallen” in verhouding tot je kuiten.
Ja vind je? Ik had juist altijd het idee dat mijn adductoren vrij dik waren in verhouding met de buitenkant quads. Uiteraard kunnen ze nooit dik genoeg dus ik zal er maar weer eens wat meer nadruk op gaan leggen want ik heb de laatste tijd vooral gefocust op quadriceps dominante oefeningen.

Terug
Naar boven