- Waardering
- 20.663
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beginnen met volledige reps, het worden vanzelf partiële reps.Tuurlijk moet de uitvoering goed zijn(ook tot een bepaald punt trouwens, met bb rows heb je i.m.o meer aan wat meer cheated dan super strict) en is progressief laden belangrijk
mooi voorbeeld zijn bv pull ups, er zijn er echt maar weinig die een volledige ROM doen/kunnenBeginnen met volledige reps, het worden vanzelf partiële reps.
mooi voorbeeld zijn bv pull ups, er zijn er echt maar weinig die een volledige ROM doen/kunnen
Vind die kipping, crossfit pull ups altijd zielig om te zien. Das gewoon een swing techniek die je moet oefenen en blijven gaan tot je out of breath bent.... er was laatst bij rogue een pull up challange en je mocht kipping pull ups doen. Das geen enkele rep vind ikmooi voorbeeld zijn bv pull ups, er zijn er echt maar weinig die een volledige ROM doen/kunnen
ja das waar, die muscle ups zijn dan wel weer uitdagend om te zien, wel knap!!Vind die kipping, crossfit pull ups altijd zielig om te zien. Das gewoon een swing techniek die je moet oefenen en blijven gaan tot je out of breath bent.... er was laatst bij rogue een pull up challange en je mocht kipping pull ups doen. Das geen enkele rep vind ik
Zijn meerdere wegen naar Rome. Kassem ben ik zelf ook geen fan van, traint wel echt heel vaag soms maar huge motherfuckers zoals Hunter Labrada, Nick walker en Ian zie je ook gewoon veel cuff werk, chest supported pulldowns/rows met prime bar, smith presses met reverse band etc doen. Veel werk om strengt profile met resistance curve te matchen. Stukje veiliger liften tegenover barbell smijt werk is het in ieder geval wel.Word wel een beetje leip van die gasten zoals Coach Kassem.
Alleen maar mierenneuken dat je oefening x in een hoek van 335252352graden moet doen met een clownsneus op ondersteboven hangend met een bamboobar omdat het anders niet optimaal zou zijn. Doe gewoon je fucking heavy rows, deadlifts en pulldowns en je groeit.
Wat een progressie 💪🏼
Erg pleasing fysiek (no homo), maar je armen lopen achter bij je torso.
Thanks!Erg pleasing fysiek (no homo), maar je armen lopen achter bij je torso.
By doubt, synthol.Thanks!
Ja armen groeien nogal traag t.o.v mijn chest bijvoorbeeld
Ik hoef echt amper iets te doen voor m'n chest en hij blijft gewoon prima
Misschien dat ik qua programmering eens aparte armdagen moet gaan toevoegen ofzo want vind ze zelf ook klein, alleen vind progressive overload op armen toepassen nogal lastig
Krulletjes? Ik dacht deze gap zal wel een opscheertje hebben of iets, maar je bent dus een Jan-Willempje.
Is permanentje abiiiKrulletjes? Ik dacht deze gap zal wel een opscheertje hebben of iets, maar je bent dus een Jan-Willempje.
Is permanentje abiii
Heb normaal opscheer
Maar dit jaar alles uitgetest met mn haar
Gemillimeterd, lang laten groeien & permanent
Thanks man, mn benen zijn nu uit verhouding imoGoed fysiek hoor. Met jouw lengte ben je over een paar jaar flink buff als je zo doorgaat.
Hoe zijn je benen?