AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic (16 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • 1627441272269418384347321568300.jpg
     
    V shape, anyone? :flexgrin: Bad ass pic!
     
    Pak de T-bar wel single arm, kabel of langer handvat. De klassieke v-greep is een grote beperking.
     
    geschikte oefeningen?


    (Voeten hoger dan heup bij de laatste)
     
    Word wel een beetje leip van die gasten zoals Coach Kassem.

    Alleen maar mierenneuken dat je oefening x in een hoek van 335252352graden moet doen met een clownsneus op ondersteboven hangend met een bamboobar omdat het anders niet optimaal zou zijn. Doe gewoon je fucking heavy rows, deadlifts en pulldowns en je groeit.
     
    Word wel een beetje leip van die gasten zoals Coach Kassem.

    Alleen maar mierenneuken dat je oefening x in een hoek van 335252352graden moet doen met een clownsneus op ondersteboven hangend met een bamboobar omdat het anders niet optimaal zou zijn. Doe gewoon je fucking heavy rows, deadlifts en pulldowns en je groeit.
    denk oprecht dat het wel een combinatie moet zijn van fatsoenlijk je uitvoering in orde hebben, maar hiermee ook progressief blijven laden en jezelf blijven prikkelen met oefeningen.

    laatst ergens in een podcast waarbij iemand aangaf al 4 jaar hetzelfde schema te doen. alleen af en toe een oefening omruilt/wisselt om weer opnieuw te kunnen laden.

    voor de rest eens, geneuzel ga gewoon trainen ipv de perfectie uit de theorie te halen.
     
    Word wel een beetje leip van die gasten zoals Coach Kassem.

    Alleen maar mierenneuken dat je oefening x in een hoek van 335252352graden moet doen met een clownsneus op ondersteboven hangend met een bamboobar omdat het anders niet optimaal zou zijn. Doe gewoon je fucking heavy rows, deadlifts en pulldowns en je groeit.
    Die details hoeven voor mij zeker ook niet. De oefening op zich vind ik unilateraal wel fijn, voornamelijk de hoek eigenlijk, ipv de kabel die recht van boven komt.
     
    denk oprecht dat het wel een combinatie moet zijn van fatsoenlijk je uitvoering in orde hebben, maar hiermee ook progressief blijven laden en jezelf blijven prikkelen met oefeningen.

    laatst ergens in een podcast waarbij iemand aangaf al 4 jaar hetzelfde schema te doen. alleen af en toe een oefening omruilt/wisselt om weer opnieuw te kunnen laden.

    voor de rest eens, geneuzel ga gewoon trainen ipv de perfectie uit de theorie te halen.


    mee eens!!

    ik volg zelf een schema. om de x aantal weken/maanden verander ik een paar oefeningen voor wat variatie.
     
    Tuurlijk moet de uitvoering goed zijn(ook tot een bepaald punt trouwens, met bb rows heb je i.m.o meer aan wat meer cheated dan super strict) en is progressief laden belangrijk(dat staat los van dit).

    Maar mensen zijn tegenwoordig meer aan het nadenken welke oefeningen ze op welk tempo x hoek x reps i.p.v gewoon hard trainen met compounds en progressief laden.
     
    Back
    Naar boven