Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zie je. Veel beter je kapsel zo. Ik keur het helemaal goed. 👌
Goed bezig, weer een beetje hersteld van je half dode lichaam?
van de winter flinke bulk ?
Teeeering
Staat niet op de planning 🙂
klopt ook , je had een doel waarbij bulken niet verstandig is . helemoal vergeten
Geeft niets overkomt de besteklopt ook , je had een doel waarbij bulken niet verstandig is . helemoal vergeten
Ja man! Gelukkig wel..Goed bezig, weer een beetje hersteld van je half dode lichaam?
edit: krijg wel een lach emoji maar ik bedoelde het srs. Die complicaties met je maag en dergelijk doelde ik op. Niet je fysiek lol.
Dan moet je die lul niet zo diep in je keel nemen broerJa man! Gelukkig wel..
Slokdarmontsteking en 2x keelontsteking indd maar geen last meer van. Toen nog gyms dicht ivm Corona ..
Ben nu nog even aan t cutten voor mijn vakantie over 2 weken en dan ergens begin oktober voor t eerst sinds anderhalf jaar weer bulken zonder tegenslagen (hoop ik)

Ik vond die 18x20kg dumbbell bicep curls laatst in je contest log behoorlijk indrukwekkend, maar deze foto van je guns verklaart een hoop! #nosimp
Is maar 10 kg per kant🤣 Nu ik die app gebruik tel ik alles gewoon opIk vond die 12x20kg dumbbell bicep curls behoorlijk indrukwekkend, maar deze foto van je guns verklaart een hoop! #mosimp