- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
10-16
Ik zou liever naar een gym gaan waar serieus wordt getraind, maar misschien dat mannen zich liever "groter" voelen dan de rest van de gymmembers😛
Laat @ThuggishRuggish ook eens genieten dat hij er eens beter bij staat
Ik ga liever naar een gym waar ik serieus kan trainen.Ik zou liever naar een gym gaan waar serieus wordt getraind, maar misschien dat mannen zich liever "groter" voelen dan de rest van de gymmembers😛
Ik zou liever naar een gym gaan waar serieus wordt getraind, maar misschien dat mannen zich liever "groter" voelen dan de rest van de gymmembers😛
Heb je zo'n dikke houd maar een teer zieltjeLaat @ThuggishRuggish ook eens genieten dat hij er eens beter bij staat
Doctor Ruggish I presume?Heb je zo'n dikke houd maar een teer zieltje
Ik ben dus gepromoveerd en mag geen dikke grappen meer maken.
Kom je naar de meet?Heb je zo'n dikke houd maar een teer zieltje
Ik ben dus gepromoveerd en mag geen dikke grappen meer maken.
Codetaal voor sushi all u can eat?

3 weekjes aan het bulken , tijd om de benen en de borst flink bij te trekken het komende halfjaar
Corona heeft me te pakken gekregen man , was echt lang zo ziek als een hond en belachelijk veel afgevallen
Klote. Nu weer alles oke?Corona heeft me te pakken gekregen man , was echt lang zo ziek als een hond en belachelijk veel afgevallen
Hebben jullie geen zweetvoeten in die all-stars