XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Haha 15% zet letterlijk elke vetz*k neer, waarschijnlijk omdat dat nog met acceptabel klinkt ofzo. Zoveel mensen die hier zeggen op 15% te staan en in werkelijkheid 25% hebben ofzo

Haha 15% zet letterlijk elke vetz*k neer, waarschijnlijk omdat dat nog met acceptabel klinkt ofzo. Zoveel mensen die hier zeggen op 15% te staan en in werkelijkheid 25% hebben ofzo

als dat 15% is sta ik op 8 xd terwijl het minimaal 18 is

20140123_005301-1_zpsf8a99428.jpg

15%. :trolol:

ik ga ook zo een groene xxl shirt kopen, zullen we dan een gang maken met allemaal dezelfde kleur?

Jwdikzak

Allemaal mini vetbuikjes op je buik

.

chest 017.JPG

G

ImageUploadedByTapatalk1391542934.158875.jpg

Laatst bewerkt:
ziet er netjes uit.

"vocht"

als je doel BB'ing zou ik echt niet veel verder bulken bro

als je doel BB'ing zou ik echt niet veel verder bulken bro

Hoef geen podium op, wil van de zomer @ 10% staan. M'n buik zal toch nooit helemaal mooi worden man, ben heel dik geweest (35%+), gecut naar 12%.. had wat hangend vel op m'n buik. Wil nu bouwen.. hou dat vel goed in de gaten (moet niet strak gaan staan), dan ga ik weer cutten en nu hopelijk eindigend op 10. Lijkt misschien niet zo, maar thrust me, veel vocht. Kan er niet meer over zeggen.

hier;

71pbf9.jpg

Hoef geen podium op, wil van de zomer @ 10% staan. M'n buik zal toch nooit helemaal mooi worden man, ben heel dik geweest (35%+), gecut naar 12%.. had wat hangend vel op m'n buik. Wil nu bouwen.. hou dat vel goed in de gaten (moet niet strak gaan staan), dan ga ik weer cutten en nu hopelijk eindigend op 10. Lijkt misschien niet zo, maar thrust me, veel vocht. Kan er niet meer over zeggen.

hier;

http://i40.tinypic.com/71pbf9.jpg

I say, F@CKING awesome dude !

Terug
Naar boven