Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Als dat 95 weegt is zn bril zkr 20 kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als dat 95 weegt is zn bril zkr 20 kg
vocht is gewoon een eufemisme voor dik zijn. Ja als je een keer 3 borden friet en 4 frikandellen eet zie je er miss tijdelijk wat opgeblazen uit oid. Maar van bulken ga je echt geen kilo's watergewicht permanent vast houden.
net gemaakt
zonder pomp
100% natty
http://distilleryimage0.s3.amazonaws.com/50b1fb3e8a0411e3a9af0eddfe5726fc_8.jpg
Als je zegt dat het vocht is ipv vet dan klinkt het betervocht is gewoon een eufemisme voor dik zijn. Ja als je een keer 3 borden friet en 4 frikandellen eet zie je er miss tijdelijk wat opgeblazen uit oid. Maar van bulken ga je echt geen kilo's watergewicht permanent vast houden.
drm zeggen ze vochtAls je zegt dat het vocht is ipv vet dan klinkt het beterdrm zeggen ze vocht
Hoef geen podium op, wil van de zomer @ 10% staan. M'n buik zal toch nooit helemaal mooi worden man, ben heel dik geweest (35%+), gecut naar 12%.. had wat hangend vel op m'n buik. Wil nu bouwen.. hou dat vel goed in de gaten (moet niet strak gaan staan), dan ga ik weer cutten en nu hopelijk eindigend op 10. Lijkt misschien niet zo, maar thrust me, veel vocht. Kan er niet meer over zeggen.
hier;
![]()
Waarom ben je zo rood/bruin?
Ik bedoel naar het strand gaan ok, maar het lijkt wel alsof je er leeft.
Of is dat t filter
Hoeveel woog je op die foto trouwens?

vocht is gewoon een eufemisme voor dik zijn. Ja als je een keer 3 borden friet en 4 frikandellen eet zie je er miss tijdelijk wat opgeblazen uit oid. Maar van bulken ga je echt geen kilo's watergewicht permanent vast houden.
Dus denk dat je gelijk hebt mikeo. Denk dat je in je bulk zeker kilo's vocht vasthoudt, permanent.lol ik dacht dat je een chick was, zo maken die fitnesschicks van bodybuilding.com meestal pics van hun absNiet de laatst genomen foto maar deze is van afgelopen zomer. Vond hem zelf wel sick.

Hoef geen podium op, wil van de zomer @ 10% staan. M'n buik zal toch nooit helemaal mooi worden man, ben heel dik geweest (35%+), gecut naar 12%.. had wat hangend vel op m'n buik. Wil nu bouwen.. hou dat vel goed in de gaten (moet niet strak gaan staan), dan ga ik weer cutten en nu hopelijk eindigend op 10. Lijkt misschien niet zo, maar thrust me, veel vocht. Kan er niet meer over zeggen.
hier;
http://i40.tinypic.com/71pbf9.jpg[][/QUOTE]
ja ik wist van je transformatie, sws epic respect daarvoor!
Niet de laatst genomen foto maar deze is van afgelopen zomer. Vond hem zelf wel sick.
lol ik dacht dat je een chick was, zo maken die fitnesschicks van bodybuilding.com meestal pics van hun abs
strong girly angle