apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, je moet de hp meter loslaten (de plooi moet je dan wel nog vasthouden).Maar je kan toch makkelijk te hard of te zacht drukken?
Klopt. Ik gebruik zelf een andere app met meerdere opties.Aah ok, hij heeft een eigen weerstand. En wat doet die app, geeft die waardes weer, of moet je zelf inkloppen?
kastoe broerTijdens Corona heel lang niet getraind , al mijn spiermassa kwijt en een dikke pens er. Zit nu 6 weken aan de keto even een probeersel.
Heb de eerste vier weken alleen aan hardlopen gedaan 3x pweek en doe nu sinds de laatste twee weken weer krachttraining.
In 6 weken ben ik 11 KG afgevallen.
Tijdens Corona heel lang niet getraind , al mijn spiermassa kwijt en een dikke pens er. Zit nu 6 weken aan de keto even een probeersel.
Heb de eerste vier weken alleen aan hardlopen gedaan 3x pweek en doe nu sinds de laatste twee weken weer krachttraining.
In 6 weken ben ik 11 KG afgevallen.
Lijp
Doe mij wat van je armen bro
Kun je je reet nog normaal afvegen met zulke guns?
Meerdere keren hetzelfde punt meten geeft bij mij geen afwijking in het meetresultaat.
Geef mij liever een pot anavar die je nog hebt liggenHaha , ga in september weer bulken. Wedden dat ik 200kg trek in december ? Stuur je video. Als ik het niet haal stuur ik je gratis een pot PW op.
nog steeds geen 50 cm?
Ziet er goed uit. Hoe lang ben je?
Super genen