Raphie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.091
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zit wel wat massa op...maar van 12% vetpercentage zit je nog wel een stukje af ben ik bang.
Stukje? Denk dat dat 18-20% is maar vp boeit helemaal niks. VP is alleen belangrijk voor wedstrijdenzit wel wat massa op...maar van 12% vetpercentage zit je nog wel een stukje af ben ik bang.
Waarom alleen op wedstrijden?Stukje? Denk dat dat 18-20% is maar vp boeit helemaal niks. VP is alleen belangrijk voor wedstrijden
de garmin zal gelijk hebbenIk vind alles prima. Heb 2 weegschalen, de iHealth vindt dat 14.2% heb, de Garmin op dit moment 26.3%![]()
Sowieso, een hogere waarde motiveert me meer.
met de juiste motivatie zeker !Sowieso, een hogere waarde motiveert me meer.![]()
die krijg ik wel onder de 20%
Stukje? Denk dat dat 18-20% is maar vp boeit helemaal niks. VP is alleen belangrijk voor wedstrijden
Hoe hoger je vet percentage hoe beter je lichaam wordt in het aanmaken van vet t.o.v. kwaliteit spiermassa iircStukje? Denk dat dat 18-20% is maar vp boeit helemaal niks. VP is alleen belangrijk voor wedstrijden
Bouwen gaat lastig straks met alle cardio wat ik ga doen 😋.Boh lekker man. Straks een jaartje bouwen en dan kijken of je de volgende cut je midsectie goed strak kan krijgen.