- Waardering
- 18.834
Je kan toch gewon meer eten?Bouwen gaat lastig straks met alle cardio wat ik ga doen 😋.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan toch gewon meer eten?Bouwen gaat lastig straks met alle cardio wat ik ga doen 😋.
Dat red ie wel, de dikz*k
Wil jij ophouden mij te pesten.
Umm ja zou kunnen maar hen ik geen profijt van tijdens het hardlopen en fietsen.
Oo onit hier dislike gooien tfoe
Is die er wel goed op vooruit gegaan als hij dat echt is
Nee hij is nog dik en die foto was ik 🤣🤣Is die er wel goed op vooruit gegaan als hij dat echt is
Dan ben jij er goed op vooruit gegaan!
Als je na het trainen geen zweetnaad hebt is het ergens misgegaan denk ik

Ik kwam net zo bezweet binnen van het trainen, mn schoonmoeder zei ; heb je in je box gezeken ofzo. In rust modus voorover leunen en dan gutst alles zo over je kruis heen. Go zweetnaad or go homeAls je na het trainen geen zweetnaad hebt is het ergens misgegaan denk ik![]()
Dit roept echt zoveel vragen op... Vragen waar ik echt geen antwoord op wilIk kwam net zo bezweet binnen van het trainen, mn schoonmoeder zei ; heb je in je box gezeken ofzo. In rust modus voorover leunen en dan gutst alles zo over je kruis heen. Go zweetnaad or go home

Wil je wel stiekemDit roept echt zoveel vragen op... Vragen waar ik echt geen antwoord op wil![]()
Dit roept echt zoveel vragen op... Vragen waar ik echt foto's van wil![]()
Altijd droog 24/7 in het jaar