- Waardering
- 34.342
t*ring maat. Dit gaat goed komen. Buff bro!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is toch deze man?Thanks man, ik denk het niet eigenlijk want @Raphie zei dat ik nog te veel vet op mijn onderrug heb![]()
Goed dat je terug bent bert
@Raphie Draag je dat echt?🤣
Beter dan "designer kleding", minder lelijk dan menige sneaker en zit lekkerder.
Beter dan "designer kleding", minder lelijk dan menige sneaker en zit lekkerder.
Er zijn altijd maar weinig mensen die echt eerlijk durven te zijn.Thanks man, ik denk het niet eigenlijk want @Raphie zei dat ik nog te veel vet op mijn onderrug heb![]()

Dat zei ik ook, jury zijn bitches, kan je het beter hier van een scruffy 51 year old AAS virgin horen. Dan zet je misschien nog een tandje bij.Er zijn altijd maar weinig mensen die echt eerlijk durven te zijn.![]()

Die beschrijving ook haha.
Als iemand uit mijn gezin ooit zoiets draagt vervang ik de sloten.
Go go gadget shoes
Leuke is vaak dat de dragers ervan dan voor de rest van het jaar geen beltegoed meer kunnen betalen. Dit fucking desperate needy shoes man. Wanhoop straalt er vanaf. Helemaal lachen als ze dan met een Vespa aan komen rijden, omdat ze nog geen rijbewijs kunnen betalen.
Weet niet met wat voor mensen jij optrekt?Leuke is vaak dat de dragers ervan dan voor de rest van het jaar geen beltegoed meer kunnen betalen. Dit fucking desperate needy shoes man. Wanhoop straalt er vanaf. Helemaal lachen als ze dan met een Vespa aan komen rijden, omdat ze nog geen rijbewijs kunnen betalen.
Tbh denk ik niet dat die schoen dragers heeftLeuke is vaak dat de dragers ervan dan voor de rest van het jaar geen beltegoed meer kunnen betalen. Dit fucking desperate needy shoes man. Wanhoop straalt er vanaf. Helemaal lachen als ze dan met een Vespa aan komen rijden, omdat ze nog geen rijbewijs kunnen betalen.
Mo'tje vdb denkt daar anders over
Die loopt eerder in gucci schoenen dan teenschoentjes, heb dit nog nooit iemand zien dragen