XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Screenshot_20210824-214154_Gallery.jpg
Screenshot_20210824-214158_Gallery.jpg
Screenshot_20210824-214232_Gallery.jpg
Screenshot_20210824-214236_Gallery.jpg

t*ring maat. Dit gaat goed komen. Buff bro!

deze foto’s zien er goed uit toch? En als dat afval tempo door blijft gaan, ben je dat al kwijt tegen de tijd dat ik deze post klaar heb.

Designer ziet er veel te needy uit, dat doe je als je 25 bent en nog steeds op een Vespa rijdt.
Ik ben meer voor de I don’t give a f#ck look.
Er zijn altijd maar weinig mensen die echt eerlijk durven te zijn. ;)
Dat zei ik ook, jury zijn bitches, kan je het beter hier van een scruffy 51 year old AAS virgin horen. Dan zet je misschien nog een tandje bij. :flexgrin:

Leuke is vaak dat de dragers ervan dan voor de rest van het jaar geen beltegoed meer kunnen betalen. Dit fucking desperate needy shoes man. Wanhoop straalt er vanaf. Helemaal lachen als ze dan met een Vespa aan komen rijden, omdat ze nog geen rijbewijs kunnen betalen.

Leuke is vaak dat de dragers ervan dan voor de rest van het jaar geen beltegoed meer kunnen betalen. Dit fucking desperate needy shoes man. Wanhoop straalt er vanaf. Helemaal lachen als ze dan met een Vespa aan komen rijden, omdat ze nog geen rijbewijs kunnen betalen.
Weet niet met wat voor mensen jij optrekt?

Tbh denk ik niet dat die schoen dragers heeft

allerlei volk, dit zijn poser shoes, alll show, no substance.

Terug
Naar boven