- Waardering
- 195
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 121kg
- Vetpercentage
- 22%
Speciaal voor jou in gedaan
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Speciaal voor jou in gedaan
Dankje als je goed kan pijpen stuur maar een berichtje
Hahaha man man man, dat mag je zeker maat. Ik denk dat je een beetje een verkeerd beeld hebt van mij.Gelukkig train je niet in mijn gym.
Ik zou mij kapot irriteren dat je continue filmpjes en foto's van jezelf laat maken alsof je een superhuman bent ofzo.
Vork ingeslikt bij mn geboorte. Neem maar een fleshlight bij gebrek aan beterDankje als je goed kan pijpen stuur maar een berichtje
Hij curlt met 16kgWaarom slinger je zo? Terug naar de helft van het gewicht…
z'n biceps kunnen dit gewicht makkelijk aan.Het is niet eens slingeren, maar forum opa wil graag popie jopie doen.Hij curlt met 16kgz'n biceps kunnen dit gewicht makkelijk aan.
Wil jij het bij bench houden? Dumbbell curls zijn mijn expertise.
Wil jij het bij bench houden? Dumbbell curls zijn mijn expertise.
Rond de 37 graden geniet mijn voorkeur, maar iets eronder of erboven doe ik ook gewoon.In een range van hoeveel graden ten opzichte van de vloer zou je volgens jou mogen bewegen met je bovenlichaam tijdens curls, o heilige bicepsgod?
Ik zou zeggen. Verdwijn eens voor een week. Of 50Ik zou zeggen, probeer ze eens seated met rug tegen de incline
Je bent wel opdreef de laatste tijd🤣
Word jij niet een beetje moe van jezelf? Op het gebied van bodybuilding en krachttraining heb je echt precies helemaal nergens verstand van en ondertussen zit je overal maar wat dom commentaar te geven.Waarom slinger je zo? Terug naar de helft van het gewicht…
Ben toch blij dat ie veilig zit zegRond de 37 graden geniet mijn voorkeur, maar iets eronder of erboven doe ik ook gewoon.
Ga jij nu maar afvallen, vetlap!Word jij niet een beetje moe van jezelf? Op het gebied van bodybuilding en krachttraining heb je echt precies helemaal nergens verstand van en ondertussen zit je overal maar wat dom commentaar te geven.
Ik denk dat je de verkeerde persoon quote op deze pag

Inderdaad je rug is nog veel te vettig. Je bent vast op de goede weg, maar hebt echt nog even te gaan. Kom op he!
Nou dames, hebben we een bingo?Rond de 37 jaar geniet mijn voorkeur, maar iets eronder of erboven doe ik ook gewoon.