- Waardering
- 10.297
- Lengte
- 2m10
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 1%
Ziet er goed uit thuggish mooie kwaliteit foto’s ookMaat heeft foto's genomen dus 95% out of focus ook maar goed i'm happy
![]()
![]()
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er goed uit thuggish mooie kwaliteit foto’s ookMaat heeft foto's genomen dus 95% out of focus ook maar goed i'm happy
![]()
![]()
![]()
Dankjewel MeeuwieZiet er goed uit thuggish mooie kwaliteit foto’s ook
Dich bist best wel een talentvol fotograafje thuggishDeze laats gedaan black white vind ik wel tof drbij![]()
Tnxs nog wel meer vette foto's al zeg ik het zelf maar wil ze niet zomaar online postenDich bist best wel een talentvol fotograafje thuggish

Ik vond die van de motocross enkele maanden geleden wel de vetsteTnxs nog wel meer vette foto's al zeg ik het zelf maar wil ze niet zomaar online posten
en ik doe ook maar wat. Ik moet binnenkort familiefoto's maken want ik kan dat zeggen ze

Ik heb 100GB ofzo van de cross lol. Ik mag nu ook gewoon op de baan naast de baan lopen enzo om een plekkie te zoeken. Laatste x was ik onder invloed ging wel goed maar poh wel link hoorIk vond die van de motocross enkele maanden geleden wel de vetste
idd familiefoto’s maar niet online![]()

en nee moet van de kleinkinderen fotos nemenIk vond die van de motocross enkele maanden geleden wel de vetste
idd familiefoto’s maar niet online![]()

De 70 kg is de andere kant op hè
hahah ja hoor 🤷♀️ dat weet ik hoor!
Belgen zeggen het vaak andersom zeker en vast
Misschien zeggen de Ollanders het wel andersom en zeggen de Vlamingen het goed. Net als bij friet, dat gaat boven de rivieren ook vaak fout.
Boven is ook fout.Misschien zeggen de Ollanders het wel andersom en zeggen de Vlamingen het goed. Net als bij friet, dat gaat boven de rivieren ook vaak fout.

WaarschijnlijkMisschien zeggen de Ollanders het wel andersom en zeggen de Vlamingen het goed. Net als bij friet, dat gaat boven de rivieren ook vaak fout.
Ja precies.
Fixed.

Toch prima voor naturel?