AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Die plate loaded chest press en shoulder press van Technogym zijn prima machines hoor.
Alleen moet iemand je helpen met de lift off, want die eerste rep verneukt anders je schouder of als er niemand is een gewichtje tussen dat ie net paar cm assist bij de eerste rep

Inderdaad. Die pure strength line is niets mis mee. Technogym is kwalitatief gewoon goed, maar iets meer gericht op fitness in het algemeen, maar tegenwoordig hebben ze ook steeds meer plate loaded spul.
Mijn gym heeft ook technogym het is prima maar ik vind Matrix het beste qua apparatuur

Niet verkeerd 💁‍♂️

Bijlagen

• D32FF608-03C4-4FA6-8992-7D492D6D731C.jpeg
    D32FF608-03C4-4FA6-8992-7D492D6D731C.jpeg
    176,6 KB · Weergaven: 131
Matrix heeft een populaire naam, omdat veel sport influancers (noem geen namen) dit merk als gym hebben. Maar hammer strenght heeft de beste apparatuur✌️

Wij hebben alleen maar LifeFitness apparaten, maar prima spul gezien ik geen andere machines gewend ben
Vind eigenlijk bijna alle apparaten bij andere gyms kut

Hotel gyms zijn vaak dbs tot 20kg, 48929203cardio apparaten en 10 kracht machines waarvan vaak de helft kapot is. Pak op vakantie altijd een maand abbo bij de lokale gym voor tientje ben je vaak klaar
Dat ligt eraan. Als je in een 5 sterren all-in resort zit is het vaak gewoon naar westerse maatstaven, iets wat locals in die landen onmogelijk kunnen betalen.

Dat ligt eraan. Als je in een 5 sterren all-in resort zit is het vaak gewoon naar westerse maatstaven, iets wat locals in die landen onmogelijk kunnen betalen.
Ja, alleen deze keer was het duidelijk mooie fotos online, fucked up ellende bij aankomst.

liefst ga ik naar zon oude gym waar alles onder de magnesium zit en de dumbells nog net niet van ellende uit mekaar vallen 😃

Terug
Naar boven