AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Screenshot_20210907-073543_Gallery.jpg

bulk shape.

😌
Respect

Man , deze foto is gemaakt na een sessie waarbij mijn vriendin mij even lekker heeft staan peggen . Daarbij doen we altijd een rollenspelletje dat ik haar sletje ben met roze strikje en trekt ze aan mijn lange haar.

Heerlijk vind ik dat nu , in het begin moest ik daar wel even aan wennen.

Gelukkig is mijn balzak lekker vol en massief en zijn de balletjes nog volledig intact , dus in biologische zin ben ik meer man dan jij bent 😘
Zo te zien, weet je het zelf ook nog niet.

• Like
Waarderingen: AK
Lekkere chaotische rommel gym op vakantie,
Love it✌️

Bijlagen

• 9670E2DA-D279-4ECE-9F67-C2694D1C7A41.jpeg
    9670E2DA-D279-4ECE-9F67-C2694D1C7A41.jpeg
    142,5 KB · Weergaven: 162
Die plate loaded chest press en shoulder press van Technogym zijn prima machines hoor.
Inderdaad. Die pure strength line is niets mis mee. Technogym is kwalitatief gewoon goed, maar iets meer gericht op fitness in het algemeen, maar tegenwoordig hebben ze ook steeds meer plate loaded spul.

• Like
Waarderingen: 6am
Turkije, vrijwel alle machines hebben ze heel eind. Db tot 50kg, leg press/ hack squat / decline bench, zijn veel machines die je niet overal ziet.
Alleen de thuis gym voelt altijd meer vertrouwd maar kan hier zeer zeker vooruit

• Like
Waarderingen: BB_
Hotel gyms zijn vaak dbs tot 20kg, 48929203cardio apparaten en 10 kracht machines waarvan vaak de helft kapot is. Pak op vakantie altijd een maand abbo bij de lokale gym voor tientje ben je vaak klaar

Terug
Naar boven