- Waardering
- 10.297
- Lengte
- 2m10
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 1%
Respect
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Respect
nee
Beter dan haar toch😛
Zo te zien, weet je het zelf ook nog niet.Man , deze foto is gemaakt na een sessie waarbij mijn vriendin mij even lekker heeft staan peggen . Daarbij doen we altijd een rollenspelletje dat ik haar sletje ben met roze strikje en trekt ze aan mijn lange haar.
Heerlijk vind ik dat nu , in het begin moest ik daar wel even aan wennen.
Gelukkig is mijn balzak lekker vol en massief en zijn de balletjes nog volledig intact , dus in biologische zin ben ik meer man dan jij bent 😘
Mooie progressie ik zou wel een beetje cuttenOngeveer 1.5 jaar verschil (Waarvan 6 maanden Covid - Spotscholen dicht)
Zeker, nu mee bezig. Al - 5 kilo.
Zie in de spiegel toch wat mooie plate loaded machines. Toch relaxed als ze dat hebben in een gym op vakantie. Waar zit je?Lekkere chaotische rommel gym op vakantie,
Love it✌️
Zie in de spiegel toch wat mooie plate loaded machines. Toch relaxed als ze dat hebben in een gym op vakantie. Waar zit je?
Die plate loaded chest press en shoulder press van Technogym zijn prima machines hoor.Ah joh dat is techno gym troep, dat noem je toch geen mooie machines.
Voor een gym op vakantie is dat prima. Ik ken die machines ,best prijzig. Zijn genoeg landen waar je het met minder moet stellen.Ah joh dat is techno gym troep, dat noem je toch geen mooie machines.
Die plate loaded chest press en shoulder press van Technogym zijn prima machines hoor.
Inderdaad. Die pure strength line is niets mis mee. Technogym is kwalitatief gewoon goed, maar iets meer gericht op fitness in het algemeen, maar tegenwoordig hebben ze ook steeds meer plate loaded spul.Die plate loaded chest press en shoulder press van Technogym zijn prima machines hoor.
Natuurlijk is dat beter als je kunt kiezen.Mwa… die shoulder press is wel okay ja maar de rest is gewoon bagger. Doe mij maar Hammer.