XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Extra eiwitten

Het is ook het motto van de eenheid. Wanneer ben je levensmoe? Als je werk doet waarbij je het risico loopt te sneuvelen?

Nee. Wanneer je de kans hebt om te vluchten maar ervoor kiest om dood te gaan. Dat ben je toch dom of nie?

120 kg pure liefde, ik kan heel lekker tongen😍😍

Luister grote vriend, ik zal nog 1 poging doen door die dikke bats van je heen te dringen. Als je vecht en je deserteert ben je een dikke conjo die zich de rest van zn leven moet schamen. Als je dat niet snapt, ben je geen legermateriaal maar meer callcenter materiaal. Ophangen als js uitgescholden word.

Als jij met 300 man een leger van duizenden Perzen weet te verslaan en als kleine stad eeuwenlang hegenomie hebt over wat nu het Griekse vasteland is, zal je best een goede oorlogstactiek hebben. Spartanen waren misschien wel het meest heldhaftige en gedisciplineerde volk uit de oudheid. Spartaanse opvoeding is niets mis mee. :D
Perzen niet verslagen, hegemonie vooral over Peloponnesos, onderdrukking van de Heloten. Uiteindelijk door gebrek aan aanpassingsvermogen voorbijgestreefd.

Goed boek hoor, Gates of Fire, datdanweerwel.

Luister grote vriend, ik zal nog 1 poging doen door die dikke bats van je heen te dringen. Als je vecht en je deserteert ben je een dikke conjo die zich de rest van zn leven moet schamen. Als je dat niet snapt, ben je geen legermateriaal maar meer callcenter materiaal. Ophangen als js uitgescholden word.

Voor wie moet jij je schamen? Voor je ouders die hun zoon kunnen zien? Voor je kids, je vrouw, je vrienden?

Maar goed. Je moet natuurlijk luisteren naar je baasje. Blijven jullie ook staan en vechten tot de dood wanneer het baasje zegt dat jullie je terug moeten trekken?

En die levens die je redt ? Hun ouders, broers en zussen? Ook aan gedacht? Wel eens in het nieuws gekeken? Ik stop met deze discussie... Momenteel heb ik een kantoorbaan, lekker rustig als ik er niet aan denk.

En die levens die je redt ? Hun ouders, broers en zussen? Ook aan gedacht? Wel eens in het nieuws gekeken? Ik stop met deze discussie... Momenteel heb ik een kantoorbaan, lekker rustig als ik er niet aan denk.

Welke levens kan je redden wanneer je dood bent?

Dus die brandweermannen die de Twin Towers ingingen om levens te redden waren dom?

Dat is toch niet te vergelijken?

Als je met je vriendjes in gevecht bent en jullie komen erachter dat je dit never nooit gaat winnen en dus ook geen levens gaat redden...en je hebt de kans om jezelf terug te trekken..dan laat je jezelf alsnog afknallen want anders ben je een conjo?

Perzen niet verslagen, hegemonie vooral over Peloponnesos, onderdrukking van de Heloten. Uiteindelijk door gebrek aan aanpassingsvermogen voorbijgestreefd.

Goed boek hoor, Gates of Fire, datdanweerwel.
Boek ken ik niet. Ik ken alleen de geschiedschrijvingen. Natuurlijk lichtelijk overdreven en de Spartanen waren niet alleen, waren in totaal paar duizend Grieken. Inderdaad verloren ze de slag bij Thermopylae uiteindelijk doordat de Perzen ze in de rug aanvielen via een sluiproute door de bergen.

Geen een volk heeft blijvend de macht.

Dat is toch niet te vergelijken?

Als je met je vriendjes in gevecht bent en jullie komen erachter dat je dit never nooit gaat winnen en dus ook geen levens gaat redden...en je hebt de kans om jezelf terug te trekken..dan laat je jezelf alsnog afknallen want anders ben je een conjo?
Dat hoor je mij niet zeggen. Maar als je wel gaat winnen, maar er mogelijk wel slachtoffers vallen. Vecht je dan door of trek je je terug? Denk aan de slag bij Chora bijvoorbeeld.

Dat hoor je mij niet zeggen. Maar als je wel gaat winnen, maar er mogelijk wel slachtoffers vallen. Vecht je dan door of trek je je terug? Denk aan de slag bij Chora bijvoorbeeld.

Maar dat is toch mijn punt? Ik snap ook wel dat je altijd het risico loopt om te sneuvelen tijdens een uitzending.

Terug
Naar boven